Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مولایی جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه ارتش تا کنون نزدیک به ۱۹۰ کانکس را در محله فولادی سرپل‌ذهاب که خسارات فراوانی داشت، نصب کرده است، گفت: طی روز‌های اخیر، خبری مبنی بر واژگونی کانکس‌ها در این منطقه بر اثر شدت وزش باد به ما گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران: جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: طی روز‌های اخیر، خبری مبنی بر واژگونی کانکس‌ها در محله فولادی سرپل‌ذهاب بر اثر شدت وزش باد به ما گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر مولایی جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه ارتش تا کنون نزدیک به ۱۹۰ کانکس را در محله فولادی سرپل‌ذهاب که خسارات فراوانی داشت، نصب کرده است، گفت: طی روز‌های اخیر، خبری مبنی بر واژگونی کانکس‌ها در این منطقه بر اثر شدت وزش باد به ما گزارش نشده است.

وی افزود: از واژگونی کانکس‌ها بر اثر شدت وزش باد در سایر مناطق خارج از شهر سرپل‌ذهاب نیز خبری به ما نرسیده است.

به نوشته میزان، جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه کارگاه کانکس‌سازی ارتش در قره‌بلاغ مستقر شده است، عنوان کرد: در حال حاضر مسئولیت تامین ۲ هزار کانکس را در داخل شهر سرپل‌ذهاب بر عهده گرفتیم و روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ کانکس را تحویل می‌دهیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: فردی به دلیل اختلافات مالی برادر خود را به ضرب گلوله به قتل رساند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد 31 ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر 37 ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است