Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق،در این جشن که با حضور طلاب و بانوان بسیجی بافق برگزار شد، پس از قرائت قرآن، طلاب با اجرای نمایش به برخی از شبهات که از سوی وهابیت بر شیعیان وارد می شود جواب دادند.

مریم تفکری مدیر مدرسه علمیه خواهران بافق در رابطه با شبهات مطرح شده گفت: بر اساس اعتقاد وهابیان مردها برای ورزش صبحگاهی باید هر صبح همسر خود را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان را از کنار دیوار قرار گرفتن منع می کنند و معتقدند چون دیوار در زبان عرب مذکر است لذا نباید زن به دیوار تکیه کند.
وی افزود: یکی دیگر از عقاید خرافی آنان این است که بوسیدن ضریح پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین (ع) شرک به خداوند تبارک و تعالی است که در قالب نمایشنامه به آن پاسخ داده شد.
تفکری تصریح کرد: قرائت چکیده مقالاتی با محوریت وحدت توسط طلاب در کناز همایش به اثرگذاری و جایگاه ویژه وحدت در بین نسل جوان جلوه ویژه ای به همایش داد.
در ادامه مراسم، «خانم فاطمه شفیعی» و «خانم ریحانه عبداللهی» از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) بافق به ذکر فضائل و خصائص پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پرداختند و مدیحه سرایی کردند.
گفتنی است طرح سؤال از نمایش اجرا شده، اهداء جوائز به برندگان مسابقه، اجرای سرود توسط کودکان جامعه القرآن و برپایی مقرکتاب از دیگر برنامه هایی بود که به مناسبت هفته وحدت در بیت الرضا بافق برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در همایش زائران گلستانی حج تمتع در مصلای اهل سنت گنبدکاووس گفت: این تعداد زائر در قالب ۶۲۲ کاروان و ۱۲۱ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور میزبان، زیر ساخت‌های حمل و نقل و جابجایی حجاج را فراهم کرده است افزود: همچنین برای رفاه حال حجاج آشپز‌های ایرانی با مواد اولیه‌ی با کیفیت آماده خدمت رسانی به حجاج هستند.

علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان هم در حاشیه این همایش گفت: امسال ۵ هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان از فرودگاه گرگان به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه با موافقت سازمان حج و زیارت سهمیه‌ی استان ۷۵ درصد افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • پاسخ به شبهات نسل جوان رسالت خطیر معلمان و اساتید است
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • ورود جمعی از طلاب مدرسه دارالسلام تهران به قزوین
  • افشای کینه شاه از قم
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد