Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد،در این نشست یوسف شریفی، نماینده سازمانهای مردم نهاد مهاباد نقش پر رنگ سمن های شهرستان در جمع آوری و کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه و همچنین تعامل روز افزون این نهادها را با مسئولان وصف ناپذیر اعلام کرد.

در ادامه هر کدام از مسئولان و یا نمایندگان سازمانهای مردم نهاد به بیان مشکلات پرداختند و خواستار توجه بیشتر به این سازمانها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست، گفت: بدون شک تقویت و پشتیبانی از سازمانهای مردم نهاد می تواند در موقع بروز هر بحرانی کمک کننده و یاری رسان باشد و باتوجه به اینکه این سازمانها معتمدین مردم هستند می توانند نقش مهمی در پیشبرد اهداف ایفا کنند.

محمود زاده ضمن پاسخگویی به سؤالات در خصوص پیشنهادات مطرح شده در این جلسه قول مساعد داد.

 مشکلات تمدید پروانه فعالیت سمن ها و بروکراسی اداری، نیاز به تشکیل خانه انجمن ها، عدم برخورداری عادلانه ورزشکاران از فضاهای ورزشی شهرستان، وضعیت ناسالم آب آشامیدنی شهرستان، وضعیت پسماند و دپوی نامناسب زباله، معضلات خودروهای بدون پلاک، عدم توجه به حقوق معلولان در مبلمان شهری، مشکلات اعتیاد و کارتون خواب ها، نبود مکانی برای نمایشگاههای دائمی، مشکلات زیست محیطی حاشیه سد مهاباد و عدم توجه مالی به حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات،از مهمترین محورهای اساسی و مورد بحث در این نشست بود.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در شهر گفت: بر اساس فرمایشات مقام‌ معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شوراها که در استانداری خوزستان اظهار کرد: در بعضی استان‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته است که انتظار می‌رود به همین نسبت در شهرهای استان خوزستان نیز کارهای مؤثری انجام شود.

وی افزود: مسئول هر منطقه شهرداری نباید منتظر بیان مشکلات از سوی مردم باشد، بلکه خود باید نقاط بحرانی را شناسایی و رفع کند؛ حداقل کاری که فرمانداران، بخشداران و شوراها می‌توانند انجام دهند، کاهش مشکلات مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بر ضرورت حل مشکلات شهرها و روستاهای استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است که در هر شهری یک یا دو خیابان اصلی به عنوان الگو، زیباسازی شود تا مردم متوجه اقدامات شهرداران شوند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: به عنوان مثال در کوی علوی اهواز که ۱۹ خیابان اصلی و ۶۱ خیابان فرعی دارد، ابتدا مشکلات و نقاط ضعف این منطقه شناسایی و بخشی از کار توسط دستگاه‌های موجود در استان انجام شد.

وی با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرداری‌ها گفت: کسانی که شهردار را انتخاب می‌کنند از ابتدا باید صلاحیت فرد را بررسی کنند، بعضی شهرها در سه تا چهار سال اخیر چند شهردار انتخاب کردند که یک اشکال بر عملکرد شورای شهر است، بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ثبات مدیریتی، تغییرات بسیار در مدیریت شهری آسیب جدی به توسعه شهرها وارد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: ما مسئولان باید در فرصت باقیمانده به نحوی کار کنیم تا مورد رضایت خدا و مردم قرار گیرد و حق‌الناس بر گردن ما نباشد.

کد خبر 748780

دیگر خبرها

  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است