Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:05:28 GMT

نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۵۷۱۵

نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهرزاد حمیدی،‌ با بیان اینکه اکنون 33 هزار معلم تربیت بدنی در مدارس فعالیت می‌کنند،‌ اظهارکرد: با افزایش ساعت تربیت بدنی قریب به 3 هزار و800 نیرو کمبود داریم.

وی ادامه داد:‌ در خصوص کمبود نیروی انسانی با وزیرآموزش‌وپرورش، ‌دانشگاه فرهنگیان و معاونت نیروی انسانی مذاکراتی را داشته‌ایم تا در جذب نیروی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان، در خصوص بهره‌مندی از ماده 28 و برگزاری آزمون سراسری سهمیه بیشتری برای رشته تربیت بدنی منظور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش ‌و پرورش همچنین اضافه کرد: حوزه تجهیزات به استفاده بهینه از زمان و کیفیت درس تربیت بدنی کمک خوبی می‌کند امسال نیز 3 میلیارد اعتبار به استان‌ها برای تامین تجهیزات تربیت بدنی ابلاغ شده است.

حمیدی افزود: 3 میلیارد اعتبار دیگر توسط سازمان نوسازی ابلاغ می‌شود، 8 میلیارد دیگر نیز به خزانه برای ابلاغ فرستاده شده و 40 میلیارد اعتبار دیگر نیز از محل ارزش افزوده پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اشاره کرد: باید تلاش کنیم تا تاخیر در تخصیص‌ها به حداقل برسد اکنون 14 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات وسایل ورزشی به استان‌ها ارسال شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، کانال خبری چندثانیه با انتشار این عکس نوشت: «بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون در شبکه های اجتماعی»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899512

دیگر خبرها

  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی