Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین جزئیات زمین لرزه 6.1 ریشتری هجدک کرمان گفت:این زمین لرزه در 10 آذر ماه و در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست تا ساعت 6 صبح امروز 631 پس لرزه در منطقه به وقوع پیوسته است که بزرگترین آن 5.5 ریشتر بود.

وی ادامه داد: امدادگران تا کنون 30 شهر و روستا در شهرستان راور را ارزیابی کرده اند و در حال امدادرسانی 23 روستا در بخش هجدک شهرستان راور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون هزار و 370 نفر از هموطنان در حوالی هجدک امدادرسانی شده است و همین تعداد از هموطنان نیز با برپایی 274 دستگاه چادر اسکان ضروری داده شده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: این زمین لرزه تا ساعت 6 صبح امروز 51 مصدوم بر جای گذاشته است. گفتنی است امدادگران در 22 تیم و 89 نیروی عملیاتی با استفاده از 28 دستگاه خودروی عملیاتی به امدادرسانی به هموطنان پرداخته اند. همچنین سایر خدمات امدادی مانند هزار ئ 321 پتو، 472 تخته موکت ، 210 شعله والور و هزار و 628 دستگاه قوطی کنسرو میان ساکنان منطقه زلزله زده توزیع شد.


وی در ادامه با اشاره به گزارش پایانی عملیات برف و کولاک از 15 تا 18 آذر ماه گفت : در زمان مذکور ١٢ استان کشور شامل آذربایجان شرقی و غربی ، اردبیل ، چهارمحال و بختیاری ، سمنان ، زنجان ، قزوین ، کردستان ، گیلان ، لرستان ، مازندران و همدان تحت تاثیر برف و کولاک قرار داشتند.

سلیمی افزود : امدادگران در حال امدادرسانی به 51 محور و روستا هستند همچنین تا کنون 8 هزار و 31 نفر از هموطنانی که متاثر از برف و کولاک قرار داشتند ، خدمات امدادی دریافت کردند.

وی اضافه کرد : ماموران سازمان امداد نجات هلال احمر از 15 تا 18 آذرماه موفق به اسکان ضروری 397 از هموطنان متاثر از برف و کولاک شدند همچنین 8 نفر نیز به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات در پایان تاکید کرد : امدادگران در 105 تیم ( 352 نفر )موفق به رهاسازی هزار و 122 دستگاه خودرو از برف شدند.

701

مرتضی سلیمی سازمان امداد و نجات امداد زلزله زمین لرزه هلال احمر راور

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان