Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، شعبان محمدپور‌ خلیلی اظهار کرد: در پی شکایت یک دختران جوان مبنی بر این که فردی به بهانه ازدواج از طریق شبکه‌های مجازی به اغفال و اخاذی از وی پرداخته، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه پس از بررسی شکایت، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت، گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان متوجه شدند که این اخاذی فقط مربوط به شاکی نبوده و دختران زیادی فریب خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدپور بیان کرد: متهم که اهل یکی از روستاهای شهرستان گلوگاه است، نه تنها به دختران در داخل کشور بلکه به اخاذی دخترانی که در خارج از کشور ساکن هستند، پرداخته است.

فرمانده انتظامی گلوگاه به کاربران فضای مجازی هشدار داد؛ به هیچ عنوان اطلاعات شخصی و و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند چرا که ممکن است افراد غریبه از اطلاعات آنها سوءاستفاده و به نفع خود سودجویی کنند.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، باند فساد و فحشا توسط پلیس ایران منهدم شد؛ شبکه ای که به طمع پول، دختران این سرزمین اغفال و وارد تجارت فحشا شدند؛ انگیزه هایی که همه فرآورده فرهنگ روابطِ آزاد هست.

بیشتر بخوانید: کشف پاتوق فساد و فحشا در پوشش نمازخانه + عکس سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس درباره پرونده "لِوِل آپ دنس" که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناساییِ دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاقِ انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌نمودند، گفت: پشت پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228553 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • عکس| تصاویری از برخورد وحشتناک پلیس آمریکا با دختران دانشجو
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد