Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روابط عمومي خلاق يک راه بسيار موثر براي جلب توجه، پشتيباني و توسعه همکاري و مشارکت مردم براي يک مسئله و موضوع و دوباره نگاه کردن و در نهايت توليد رضايت است.
در اين منشور آمده است:

روابط عمومي خلاق يک راه بسيار موثر براي جلب توجه، پشتيباني و توسعه همکاري و مشارکت مردم براي يک مسئله و موضوع و دوباره نگاه کردن و در نهايت توليد رضايت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بروز و ظهور نوآوري مستلزم ساختار خلاق، محيط خلاق، مدير روابط عمومي خلاق و شاغلان خلاق است که مشوق و ترغيب كننده كاوش و پوييدن انديشه هاي جديد و روشهاي نوين براي اداره امور و فعاليت ها نيز هست.
يک ويژگي مهم روابط عمومي خلاق، انعطاف پذيري در رويارويي با بحرانهاي ناشي از فعاليتهاي تخصصي و ارتباطي است. روابط عمومي هايي که داراي ساختار غير قابل انعطاف هستند مرتب از خلاقيت و نوآوري دور و مانع بروز و شكوفايي نوآفريني و ايده پردازي مي شوند.
جامعه روابط عمومي ايران با آگاهي از نقش منحصر به ‌فرد خويش، در راستاي جلب رضايت و ارايه خدمات کمي و کيفي به مردم که منطبق بر نيازها و خواسته هاي آنها باشد با خود عهد بسته است تحقق سه اصل خلاقيت، نو آوري و تمايز را سرلوحه مجموعه فعاليتهاي خود قرار داده و متعهد مي‎ شود كه بر اصول زير هم پيمان و استوار خواهند بود:
خلاقيت، يک موهبت الهي است که همچون موهبت هاي ديگر الهي مي تواند در صورت بکارگيري فعال و مناسب، در پيشرفت انسان به سوي خير و کمال تاثير بسزايي داشته باشد.  
خلاقيت، يک پديده تکاملي است که ريشه در ذات انسان داشته اما مي تواند با آموزش و پرورش مورد توسعه قرار گيرد.
خلاقيت و نوآوري، نوعي فهم عميق نسبت به موقعيت، شرايط، برنامه ريزي و تاثيرگذاري براي حل مساله است. بنابراين، مي تواند در پيشبرد اهداف هر سازمان تاثيرات زيادي داشته باشد.
حمايت از پديده خلاقيت و نوآوري در هر سازمان بايد تبديل به يک هويت ساختاري، رفتاري، اخلاقي، و مديريتي گردد.
دوري از ديوانسالاري غير موثر، تعيين مساحتي از آزادي و اختيار براي فعاليت هاي خلاق، زمينه سازي لازم براي گسترش خلاقيت، دادن امکانات کافي براي عمليات خلاقانه، يک ضرورت جدي براي پيشرفت هر سازمان مي باشد.
مديريت خلاق و نوآورانه، نيازمند مديران و کارگزاران خلاق و نوآور است. بنابراين، ايجاد فضاي کافي و موثر براي تحقق خلاقيت و نوآوري، بيانگر مديريت خلاق، توانمند و توسعه محور مي باشد.
ساختارشکني براي ايجاد ساختارهاي مناسب، اگرچه نمودي مهم از خلاقيت و نوآوري است، اما نبايد منجر به تغيير هويتي، فرهنگي و فکري سازمان گردد.
دست آوردهاي خلاقيت بدون عرضه کردن نوآورانه که در شيوه مناسب تعامل با مشتريان و ارتباطگران مختلف تجلي مي يابد، نمي تواند تاثير لازم در پيشرفت سازمان و فعال سازي ارتباط با مخاطبان آن داشته باشد.
توسعه خلاقيت و نوآوري در کشور، نيازمند فهم جدي کليه سازمان ها اعم از دولتي و غير دولتي نسبت به اين پديده مهم بوده که با حمايت فکري، زمينه سازي فرهنگي، تقويت اجرايي، مشارکت جمعي، و برنامه ريزي موثر مي تواند به يک جريان ملي در توسعه کشور تبديل شود.
روابط عمومي هاي خلاق و نوآور، مرکزي براي گسترش مداوم رويکردهاي جديد در بازنمايي فعاليت ها، نقادي مستمر در ارزيابي اقدامات و تبديل غير ممکن به ممکن در جهت پيشبرد اهداف سازمان و تصحيح مداوم اشتباهات و تبديل آنها به فرصت هايي براي جهش سازمان و تحقق اهداف مورد نظر در راستاي خدمت به مردم است.

دبيرخانه کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران
19 آذر 1395


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: خاک آلوده بر سلامت انسان چه تاثیری می‌گذارد؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی‌تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228561 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود