Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شاهپور رجایی روز یکشنبه درجمع مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: بیشترین میزان حجم آبهای نامتعارف استان بوشهر در رودخانه مند شهرستان دشتی است که آورد آن در سال بطور میانگین یک میلیارد مترمکعب است.
وی اضافه کرد: بخشی از حجم آبهای نامتعارف استان نیز پساب های صنعت، کشاورزی و فاضلاب هستند که آمار و اطلاعات آن توسط دستگاه مربوطه به ثبت رسیده و بخشی نیز مربوط به آب دریاست که میزان آن یک میزان بالا و قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هم اکنون مطالعات بررسی میزان آبهای متعارف موجود در استان بوشهر نیز بصورت آزمایشی در دست اجراست.
رجایی افزود: بخشی از حجم آبهای نامتعارف استان بوشهر می تواند برای آبزی پروری بکار گرفته شود که در این ارتباط از محل رودخانه مند 22 میلیون مترمکعب آب تخصیص گرفته شده و با توجه به اینکه روان آبهای این رود در فصل زمستان از کیفیت مناسب برخوردار نیست ولی برای آبزی پروری قابل استفاده است.
رجایی یادآور شد: در ارتباط با رودخانه مند با وزارت نیرو رایزنی شده تا مجوز لازم برای بستر سیلابی آن از 25 سال به پنج سال کاهش یابد و از این طریق موضوع مالکیت زمین های حریم این رودخانه تعیین وضعیت شود.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: مکانیزه کردن فعالیت بخش آبزی پروری می تواند به افزایش تولید 2 برابری این صنعت در استان کمک کند.
امان الله شجاعی افزود: اکنون استان بوشهر از سایت های پرورش میگوی بسیاری برخوردار است که می توان زمینه استفاده بهینه از آن را فراهم کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: فعالیت در سایت های پرورش میگو استان بوشهر فصلی است با این وجود باید راهکارهایی برای کاربری چهار فصل از آنها پیش بینی شود.
رضا عوض پور گفت: در این زمینه می توان در خارج از فصل پرورش میگو سایت ها را در زمینه پرورش ماهی بکار گرفت.
غلامعباس زنده بودی مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: با توجه به طرح های پیش بینی شده در حوزه آبزی پروری این استان پیش بینی می شود برای سال آینده 24 فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا

دریافت 26 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور به مناسبت روز دختر در حرم بانوی کرامت برگزار شد و دانشجویان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس و همچنین در حمایت از طرح نور فراجا شعار دادند.

فیلم: مهدی بخشی سورکی

کد خبر 6100914 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دختر از جنبش دانشجویی آمریکا و فراجا
  • توسعه آبزی‌پروری خرد معیشتی در سواحل روستایی بوشهر
  • خراسان شمالی میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • امحای محصولات کشاورزی کاشته شده با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان/آخر هفته دریا مواج خواهد بود
  • امسال ۲۰۰ تن سیست و بیومست آرتمیا در آذربایجان غربی تولید می شود
  • برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد
  • فیلم/ بخشی از ترورهای کور داعشی‌های دهه ۶۰
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران