Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از شناسایی و دستگیری یک شرور مسلح و کشف یک قبضه سلاح کلاش از وی طی یک عملیات موفق پلیس در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ " غلامعلی قنبری " در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و همکاری خوب مردم از فعالیت مجرمانه یک شرور مسلح که سابقه چند فقره شرارت داشت، مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با تشکیل اکیپی به محل اعزام که پس از حضور در محل، متهم از داخل منزل با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد که در پی اقدام سریع ماموران، متهم سابقه دار دستگیر شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت در سطح شهرستان است و چندی پیش باعث مجروحیت یکی از شروندان با سلاح گرم شده بود، در تحقیقات به عمل آمده به چند فقره زورگیری از شهروندان اعتراف کرد.

گفتنی است متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری خوب مردم با پلیس گفت: پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت مجرمانه و غیر قانونی افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های 110، پلیس را مطلع، تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر