Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: وزیر بهداشت اعلام کرد که نیازمند جذب حداقل ۱۶ هزار نفر برای پرسنل بیمارستان‌ها هستیم و اگر مجوز جذب نیرو داده نشود بیمارستان‌های جدیدالتأسیس قابل بهره‌برداری نخواهند بود.

خبرگزاری فارس: سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با وزیر بهداشت اظهار داشت: در این نشست، وزیر بهداشت گزارشی را از بیمارستان‌های ساخته شده در مناطق مختلف کشور به اعضای فراکسیون ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قاضی‌زاده در ادامه به بحث بودجه وزارت بهداشت پرداخت و گفت که با توجه به افزایش تخت بیمارستان‌ها حداقل نیازمند ۱۶ هزار نفر پرسنل هستیم تا این تخت‌ها فعال شود چرا که هر تختی نیازمند ۲.۵ نفر پرسنل است که آن تخت فعال شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهارداشت: وزیر بهداشت عنوان کرد که اگر مجوز جذب نیرو داده نشود قطعاً بیمارستان‌های جدیدالتأسیس هیچ کدام قابل بهره‌برداری نخواهند بود.

نقوی در پایان خاطرنشان کرد: قاضی‌زاده افزود در ارتباط با طرح تحول سلامت مجلس شورای اسلامی همانند دولت همراهی کند تا وزارت بهداشت بتواند پروژه‌های مهم گسترش امکانات بهداشت و درمان در کشور را دنبال کند و طرح تحول سلامت را نیز ادامه دهد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران