Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن کوبایی الاصل تیم ملی والیبال ایتالیا کسب سه عنوان ارزشمندترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان از این حیث رکورددار است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت ورلد آو والی، زمانی که عثمانی خوآن تورنا از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ به مدت چهار سال در تیم والیبال ترنتینو ایتالیا  عضویت داشت این تیم غیر قابل مهار بود و توانست عناوین متعدد بین‌المللی را کسب کند که خوآن تورنا سهم زیادی در این افتخارات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این که تنها دو روز به آغاز جام باشگاه‌های جهان باقی‌ مانده است نگاهی به ارزشمندترین بازیکنان تاریخ این تورنمنت داشتیم که در این بین عثمانی خوآن تورنا با سه بار کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن در صدر قرار دارد.

در سال ۲۰۰۹ با وجود این که خوآن تورنا در ترکیب تیم ترنتینو عضوی داشت و با شکست سه بر صفر اسکرا بلماتوف لهستان قهرمان شدند، اما مانی کازیسکی بلغار عنوان ارزشمندترین بازیکن را به خود اختصاص داد.

در سال ۲۰۱۰ ترنتینو در فینال اسکرا بلماتوف را سه بر یک شکست داد و خوآن تورنا ارزشمندترین بازیکن رقابت ها لقب گرفت. سال ۲۰۱۱ ترنتینو با هدایت استویچف برابر جاستر زبسکی لهستان در فینال سه بر یک پیروز شد و خوآن تورنا ضمن کسب قهرمانی دیگر با این تیم‌ ‌برای بار دوم ارزشمندترین بازیکن شد. در سال ۲۰۱۲ ترنتینو برای آخرین بار توانست به فینال راه یابد و با درخشش خوآن تورنا سه بر صفر ساداکروزیرو برزیل را شکست داد و این بازیکن کوبایی الاصل برای بار سوم به کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن جام باشگاه‌های جهان نائل شد.

او با این که پس از آن به تیم هالک بانک ترکیه پیوست، اما با این وجود هنوز پر افتخارترین بازیکن والیبال در جام باشگاه‌های جهان به حساب می‌آید و امیدوارم پس از بازگشت به ترنتینو آن هم بعد از پنج سال افتخاراتش در این تورنمنت را افزایش دهد.

در دوازده دوره گذشته‌ای که عنوان ارزشمندترین بازیکن در جام باشگاه‌های جهان اعلام شده هیچ بازیکنی  به جز خوآن تورنا موفق به تکرار این عنوان نشده است و او از این حیث رکورددار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟