Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقال پایتخت رژیم صهیونستی از تلاویو به بیت المقدس، که در هفته های اخیر ، خشم مسلمانان سراسر دنیا را بر انگیخته و موجب شکل گیری صد ها اعتراضات مردمی شده است، در جلسه شورای شهر تهران هم با واکنش های زیادی روبرو شد.

ایران آنلاین /انتقال پایتخت رژیم صهیونستی از تلاویو به بیت المقدس، که در هفته های اخیر ، خشم مسلمانان سراسر دنیا را بر انگیخته و موجب شکل گیری صد ها اعتراضات مردمی شده است، در جلسه شورای شهر تهران هم با واکنش های زیادی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورایی ها در نخستین جلسه علنی بعد از این اتفاق، با محکوم کردن این تصمیم نامشروع ترامپ، خواستار وحدت هرچه بیشتر مسلمانان شدند. موضوعی که البته در اغلب کشورهای اسلامی هم اتفاق افتاده و این اقدام شیطانی با مکر الهی روبرو شده است.

رییس شورای شهر تهران در جلسه علنی یکشنبه شورای شهر گفت: از بامداد نهضت اسلامی در اوایل دهه ۱۳۴۰ در کنار همه آرمانهای والای امام خمینی و مردم غیور ایران یعنی جهاد علیه استکبار داخلی و خارجی و حمایت از مبارزات مردم فلسطین و حذف غده سرطانی منطقه یعنی اسراییل آغاز شد.

محسن هاشمی با اشاره به اقدامات روشنگرانه در ایران افزود: اولین اقدام روشنگرانه علیه اشغال فلسطین توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی صورت گرفت ایشان که در ۲۹ سالگی بدلیل تبعید در سال ۱۳۴۲ هنگام فرار از دست عمال رژیم گذشته در تبعید خود خواسته به دلیل فشارهای علیه مبارزان و بدلیل تبعید امام خمینی و سرکوب قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ کتاب القضبه الفلسطینه با قلم اکرم زعیتر که سفیر اردن در ایران بود را ترجمه و با نام سرگذشت فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار در سال ۱۳۴۳ منتشر کرد.

او ادامه داد: مرحوم دکتر مصدق از حصر در احمدآباد مستوفی با مطالعه کتاب سرگذشت فلسطین یا کارنامه سیاه استعمار پیغام کتبی ارسال می کنند که کتاب را مطالعه کردم حیف است این کتاب بلامطالعه باقی بماند و پول می فرستند و۲۰۰ جلد هم می خرند که توزیع شود. این کتاب از تاریخچه فلسطین و شکل گیری یهود را بیان کرده است. در آن مدت ساواک با چالشی جدی رو به رو شد و انتشار کتاب را ممنوع کرد و به انتشارات دارالمکتب که این کتاب را منتشر کرده بود اخطار داد./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به همت بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد و در اقدامی انقلابی از دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های کلمبیا و آمریکا و اروپا که در خیزشی آزادانه نسل‌کشی در غزه را محکوم و خواستار قطع روابط با رژیم صهیونیستی شده بودند، اعلام حمایت کردند و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیزاری خود را از استکبار جهانی فریاد زدند. 

دانشجویان دانشگاه کلمبیا که روز ۱۷ آوریل با تجمع اعتراضی خود خواستار قطع روابط دولت خود با رژیم صهیونیستی شدند آغازگر جنبشی در آمریکا و اروپا شدند و تمام دنیا را همگام با خود به چالشی بزرگ دعوت نمودند که در آن آزادی خواهی و حق طلبی و عدالت گستری را در دنیای پر از دموکراسی و روشنفکرانه خود طلب کردند. 

تاریخ گواه می‌دهد دموکراسی و آزادی بیان و روشنفکری در آمریکا و اروپا جز یک نقاب زیبا بر چهره دولت‌های مستکبر چیزی نیست.

دراین تجمع اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، موضع شجاعانه و بشردوستانه‌ی دانشگاهیان آمریکا را در دفاع از مردم مظلوم غزه را تحسین و برخورد خشن پلیس آمریکا با دانشجویان واستادان دانشگاه‌ها را که همگی فریاد حق طلبی و نابودی اسرائیل را سرمیدادند، محکوم نمودند و از قیام ضد صهیونیستی دانشگاهیان آمریکا حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • اسرائیل جرأت نشان دادن خسارت عملیات ایران را نداشت
  • مصر بار دیگر حمله رژیم صهیونسیتی به کنسولگری ایران را محکوم کرد
  • شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در دانشگاه آزاد ملارد طنین‌انداز شد
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟