Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - حسین ترابی کیک افتتاح یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» را صبح یکشنبه ۱۹ آذرماه می‌برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح ۱۹ آذرماه ۹۶ استاد حسین ترابی مستندساز پیشکسوت سینمای ایران کیک افتتاح یازدهمین جشنواره جهانی «سینماحقیقت» را می‌برد. این مستندساز ساعت ۱۰ صبح یکشنبه با حضور در طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو در کنار دبیر و مسئولان اجرایی جشنواره، مستندسازان، مهمانان خارجی، خبرنگاران و عموم علاقمندان، کیک افتتاح یازدهمین جشنواره جهانی «سینماحقیقت» را برش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نمایش مستندهای یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» از ساعت ۹:۱۵ یکشنبه آغاز می شود و در نخستین سانس مستندهای خارجی «ماه، خورشید و تفنگدار» و «بنای یادبود» در سالن شماره پنج پردیس چارسو به نمایش درمی‌آیند. سال گذشته استاد منوچهر طیاب به همراه دبیر و مسئولان اجرایی جشنواره و عموم میهمانان، کیک دهمین جشنواره «سینماحقیقت» را بریدند. مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، یازدهمین دوره جشنواره جهانی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶ با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است در پردیس سینمایی چارسو شهر تهران برگزار می کند. 5858 کلید واژه‌ها : جشنواره سینما حقیقت - سینمای مستند -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه امیردریادار عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، تیزپاز معاون برنامه‌ریزی شهردار، موضوعات فرهنگی و ورزشی باغ‌موزه دفاع مقدس مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در روند این جلسه همچنین در مورد تجهیز محتوایی و محوطه‌سازی موزه دفاع مقدس هم بحث و تبادل نظر شد.

با توجه به وجود آرامگاه شهدای گمنام در این باغ موزه، اجرای پاره‌ای از فعالیت‌های عمرانی تکمیلی باغ موزه دفاع مقدس هم از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

همچنین شهردار تبریز در برنامه‌ای دیگر با همراهی شهردار منطقه ۲ از مراحل پایانی پروژه پردیس و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

بر اساس توضیحات شهردار منطقه ۲، این پروژه فرهنگی با تجهیز امکانات داخلی و محوطه سازی اطراف آن آماده افتتاح شده است.

در روند این بازدید شهردار تبریز به سرعت بخشی هرچه بیشتر احداث این پروژه فرهنگی تاکید کرد.

پردیس فرهنگ و رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه هر طبقه در یک هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث شده و به همراه یک پارک بزرگ به عنوان یک مجموعه فرهنگی کم نظیر مورد استفاده اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6090266

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»