Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: براساس گزارش مردمی فردی با هویت 'فرشاد - س' ساکن روستای مرزی قیزلر، قصد انتقال این پرنده ها را به گنبدکاووس داشت که شناسایی و دستگیر شد.
وی افزود: این شکارچی متخلف در حالی توسط ماموران مرزبانی شناسایی و دستگیر شد که پرنده ها را در صندوق عقب یک دستگاه پراید مخفی کرده و درحال انتقال آنان به گنبدکاووس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ سراوانی اضافه کرد: این شکارچی متخلف با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد و پرندگان توقیف شده نیز با حکم مرجع قضایی توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گنبدکاووس به طبیعت باز گردانده می شود.
وی همچنین از دستگیری سه شکارچی متخلف دیگر در منطقه مرزی گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: از این شکارچیان که ساکن آق قلا هستند، دو قبضه سلاح شکاری بدون مجوز و 32 عدد فشنگ کشف و ضبط گردید.
سرپرست فرماندهی هنگ مرزی اترک گلستان یادآور شد: این شکارچیان متخلف به همراه سلاح های بدون مجوز خود، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایرنا، کوکر یا باقرقره پرنده‌ای است دانه ‌خوار که در نگاه اول به کبک و بلدرچین شبیه است و در پرواز نیز به کبوتر می ‌ماند اما از نظر پرنده شناسی دارای خانواده‌ای مستقل با نام کوکریان (Pteroclididae) است.
این گونه ها پروازی سریع داشته و اغلب به صورت گروه های بزرگ زندگی می کنند.
گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت، داشتن سه تالاب بین المللی که محل فرود پرندگان مهاجر است و نیز 350 هزار هکتار مرتع درشرق گلستان واقع است و مقر هنگ مرزی اترک استان گلستان نیز در این شهرستان است.
/3039/1860
خبرنگار : علی لکزانوری ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یسنا» زنده پیدا شد + فیلم

به گزارش جماران؛ «یسنا» دختر چهار ساله کلاله‌ای امروز توسط گشت پاراگلایدر نیروهای هلال احمر سالم پیدا شد.

خبرگزاری فارس نوشت: «یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، پیدا شد.

تمامی تیم‌های امدادی و انتظامی از لحظات اولیه در منطقه حاضر بودند و جست‌وجو با تمام توان و امکانات برای یافتن وی ادامه پیداکرد.

نهایتا مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

 

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر