Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی ابراهیمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان دیر افزود: در زمان حاضر 400 هزار متر مربع کوچه های شهر دیر خاکی است که در صورت تامین اعتبار لازم و حمایت مردم و مسئولان در یک سال آینده پایان آسفالت کوچه های شهر دیر را جشن می گیریم.
وی با اشاره به نابرابری هزینه ها و درآمد شهرداری اضافه کرد: در سال جاری پیش بینی اعتبار شهرداری دیر 100 میلیارد ریال بود که 70 میلیارد ریال آن حقوق کارکنان و مابقی صرف کارهای خدماتی و عمران شهر می شود که با توجه به انتظارات مردم از شهرداری هزینه ها بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار بندردیر بیان کرد: از زمان عهده دار شدن مسئولیت شهرداری تلاش برای پاک سازی و ترمیم معابر بکار بستیم طوریکه کانال آبهای غیر سطحی خورخندل، زیر سازی کوچه های فاز ا و 2 فرودگاه، زیر سازی و قیر پاشی فاز 3 فرودگاه، زیر سازی کوچه های پشت فروشگاه مطاف، کوی جانبازان، دیوار کشی زمین شهرداری، نصب سرعت گیر در معابر پر خطر، خرید تجهیزات پارک و نصب 12 آلاچیق اجرا شد.
وی اضافه کرد: یکی از نیازهای اساسی شهر دیر میدان تره بار بود که با برنامه ریزی و هماهنگی اکنون یکی از بزرگترین میدان تره بار در استان بوشهر در شهر دیر در دست احداث است که با تکمیل و راه اندازی این طرح تحول اساسی در زیبایی شهر ایجاد می شود.
ابراهیمی ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران شهرستان افزود: انتظارداریم اصحاب رسانه برای مشارکت مردم و عمران و زیبایی شهر همچون گذشته با شهرداری همکاری نزدیک داشته باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر دیر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آماده تعامل و همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در این شهر هستند.
عبدالعزیز نصاریوسفی افزود: بندر دیر دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش تجارت، دریا، گردشگری و صنعت است و می توان سرمایه گذاران را تشویق به حضور در این شهرستان کرد.
وی با ابراز گلایه از طرح جاده وفاق (بین دیر و کنگان)گفت: این طرح باید بصورت همزمان و از دو طرف اجرایی شود و در هر شهرستان طرح توسعه گردشگری دیده شود اما در زمان حاضر این طرح از سمت شهرستان کنگان و با طرح گردشگری اجرایی شده و برای این شهرستان هیچ پیشرفت فنی ندارد.
رئیس شورای شهر دیر در ارتباط با جاده دیر به سمت شاهزاده ابوالقاسم اظهارداشت: جاده ساحلی متولی اداره راه است و باید آن را اجرایی و به سرانجام برساند تا مشکل ترافیکی کاهش و نگرانی مردم در این مسیر برطرف شود.
در این برنامه هرکدام از اعضای شورای اسلامی شهر دیر به بیان نظرها و پیشنهادهای خود در مورد توسعه شهر پرداختند.
در پایان این مراسم با هدایایی از خبرنگاران قدردانی شد.
7207/6043**
خبرنگار:عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین مرحله از عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در سال ۱۴۰۳ در شمال‌غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین آغاز شده است.

عملیات امحای این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

لازم به ذکر است دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز حضور دارند.

کد خبر 6098204

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • (تصاویر) طبیعت بهاری سد خاکی خونیق شهرستان اهر
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب