Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار زنجان با اشاره به اینکه طراحی پل سیدالشهدا صحیح نیست و این پل تا اوایل سال ۹۷ تکمیل می‌شود گفت: اتوبوس خدمت به سرمایه‌گذار در زنجان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مسیح‌الله معصومی صبح امروز در برنامه مردم و مسئولان به موقعیت حساس جغرافیایی زنجان اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه شهر زنجان در مسیر گردشگری خوبی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید بتوانیم از این موقعیت خوب جغرافیایی شهر زنجان استفاده کنیم و برای جذب گردشگر پروژه‌های زیادی را تعریف کنیم.

زیباسازی شهر زنجان

شهردار زنجان زیباسازی را یکی از نیازهای عاطفی و روحی شهروندان برشمرد و تصریح کرد: در حوزه مبلمان شهری و نگهداری بهینه از فضاهای سبز باید اقدامات موثری داشته باشیم.

وی به یکی از معضلات شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: ترافیک در محدوده مرکز شهر زنجان تبدیل به یک مشکل بزرگی شده است و باید چاره‌ای برای این مشکل اندیشید.

معصومی به یکی از اقدامات خوب شهرداری در حوزه جمع‌آوری زباله اشاره کرد و افزود: شهرداری تلاش می‌کند در جمع آوری زباله و دفن زباله به سمت هوشمندسازی برود و نخستین شهری هستیم که در حوزه دفع پسماند توانستیم با یک سرمایه‌گذار خارجی برای تولید انرژی برق قرارداد امضا کنیم.

وی با ابراز تاسف از طراحی پل سیدالشهدا(ع) گفت: در هیچ جای ایران پل قوسی شکل به حالت کابلی طراحی نشده است و من طراحی این پل را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم و امیدوارم در ابتدای سال 97 پل سید الشهدا تکمیل شده باشد.

شهردار زنجان با عذرخواهی از شهروندان زنجانی نسبت به فضای زیستی زنجان گفت: متاسفانه امکانات و خدمات شهری آنگونه که شایسته شهروندان زنجانی باشد، فراهم نشده است.

کلید شهر باید در اختیار شهردار باشد

وی با تاکید برای اینکه باید کلید شهر در اختیار شهردار باشد، ابراز کرد: در کشورهای توسعه یافته همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی با شهردار شهر هماهنگ هستند ولی متاسفانه در ایران این چنین نبوده است و هماهنگی خاصی با شهرداری نیست.

معصومی با تاکید بر اینکه قبل از شروع پروژه عمرانی، باید مطالعات گسترده انجام گیرد، تصریح کرد: باید نحوه تامین مالی، نحوه به اتمام رساندن پروژه، شناخت زیرساخت‌ها و سایر موارد مطالعه شود.

وی با بیان اینکه باید یاد بگیریم پروژه‌ای که اگه می‌خواهد آغاز شود باید در مدت زمان تعریف شده به اتمام برسد، تصریح کرد: مدیران نمی‌توانند در اتاق کارخود کارهای عمرانی را مدیریت کنند و باید وارد میدان شوند و اقدامات را مدیریت کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری‌ها در کل کشور در حوزه مالی دچار مشکل هستند، خاطرنشان کرد: دو شرط برای مسئولان دارم که در صورت موافقت کلنگ آن را قبل از اتمام سال به زمین می‌زنم.

وی به طرح خوب اتوبوس خدمت اشاره کرد و افزود: هدف تشکیل از این طرح ملاقات نزدیک با شهروندان و شنیدن درد و دل مردم بوده و این وظیفه مسئولان شهرداری است که به سمت مردم بروند و مشکلاتشان را حل کنند.

معصومی با بیان اینکه باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کرد، تصریح کرد: سومین اتوبوس خدمت شهرداری ارایه خدمت به سرمایه‌گذار است.

لزوم توسعه حمل و نقل عمومی

وی اولویت نخست خود را در مرکز شهر توسعه حمل و نقل عمومی برشمرد و تصریح کرد: هدف من توسعه پارکینگ در مرکز شهر نیست و باید با پیاده محور قرار دادن مرکز شهر و توسعه حمل و نقل عمومی آرامش و آسایش را به مردم هدیه داد.

انتهای پیام/

R41375/P1486/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • خروج علیه شهردار تهران
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان