Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@14:11:07 GMT

خودروهای جنگ ستارگان در نمایشگاه لس آنجلس (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۱۹۲۱

خودروهای جنگ ستارگان در نمایشگاه لس آنجلس (+عکس)

ساعت 24-بازدیدکنندگان این شانس را دارند تا با استفاده از هدست های واقعیت افزوده، شخصیت‌های مختلف فیلم جنگ ستارگان را اطراف هرکدام از خودروهای نیسان مشاهده کرده و صحبت‌های آنها را در رابطه با ایمنی محصولات این شرکت بشنوند.

خودروهای جنگ ستارگان نیسان با نمایشی متفاوت در نمایشگاه لس آنجلس، توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، نگاهی به این محصولات مفهومی خواهیم داشت.

امسال نیسان حضوری متفاوت در نمایشگاه خودرو لس آنجلس داشت. ژاپنی‌ها در تعامل با طراحان لوکاس فیلم، چند خودروی روگ، آلتیما و ماکسیما را با ظاهری مشابه سفینه‌های فضایی فیلم‌های جنگ ستارگان توسعه دادند تا همکاری خود با این کمپانی بزرگ را جشن بگیرند.

طرح‌های تیم Lucasfilm برای شرکت Vehicle Effects در بربنک کالیفرنیا ارسال شدند تا افرادی که خودروی Ecto-1 را برای فیلم Ghostbusters تولید کرده و در طراحی برخی اتومبیل‌های سری فیلم‌های سریع و خشمگین نیز شرکت داشتند، خودروهای جنگ ستارگان نیسان را نیز تولید کنند.

ماحصل این همکاری، فوق‌العاده بوده و مهندسان، محصولات مختلف را با ایجاد ارتباطی میان آنها و فیلم‌های جنگ ستارگان تولید کرده‌اند؛ موضوعی که با استفاده از طراحی جنگنده‌های X-Wing و شکل یکی از خودروهای ماکسیما با استایل مخصوص Kylo-Ren به خوبی احساس می‌شود.

اما این تمام برنامه‌های نیسان برای رویداد بزرگ لس آنجلس نبود و این خودروساز بزرگ با بهره‌گیری از فناوری AR، جذابیت‌ها را دوچندان کرد. بازدیدکنندگان این شانس را دارند تا با استفاده از هدست های واقعیت افزوده، شخصیت‌های مختلف فیلم جنگ ستارگان را اطراف هرکدام از خودروهای نیسان مشاهده کرده و صحبت‌های آنها را در رابطه با ایمنی محصولات این شرکت بشنوند.

اگرچه ما با یک فناوری یا دستاورد بزرگ رو به رو نیستیم، اما روش نیسان برای تبلیغات و جذب مخاطبان، در نوع خود تحسین برانگیز است. در ادامه می‌توانید مجموعه کاملی از تصاویر غرفه نیسان و ماشین های مفهومی آن را تماشا کنید.

گجت نیوز

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: استان کرمان با ارائه پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران شرکت کرده است.

امیر حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به حضور پنج شرکت بومی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴، اظهار کرد: پنج محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در زمینه گیاهان دارویی، پسته، خرما، فرش و مس در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه نوآوری و محصولات جدید، زنجیره ارزش خرما با تولید سرکه خرما و شکر خرما در نمایشگاه رونمایی شده است، افزود: در حوزه زنجیره ارزش ویژه تولید صنایع دستی، محصولات شرکت مس شهید باهنر برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان تصریح کرد: در حوزه گیاهان دارویی شرکت‌های فعال محصولات خود شامل دمنوش‌های مختلف و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده از گیاهان دارویی دارای زنجیره ارزش کامل را عرضه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت‌ها و بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا، حضور داشته و مذاکره و امکان برقراری تعاملات تجاری با بزرگ‌ترین برندهای صنعتی ایران در حوزه‌های صنعتی مختلف وجود دارد، یادآور شد: عرضه محصولات معدنی، پتروشیمی و صنایع پایین دستی مس می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را برای استان کرمان به ارمغان بیاورد.

به گزارش ایمنا، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از ۱۰۰ کشور و حدود ۸۰۰ شرکت ایرانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد بود.

کد خبر 748694

دیگر خبرها

  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر