Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه اکیپ های راهداری زمستانی در ۲۸ راهدارخانه فعال استان زنجان مستقر هستند، افزود: در مجموع قریب به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در محورهای مواصلاتی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، ایرج دست نشان اظهار داشت: با  شروع بارش رحمت الهی از شامگاه پنج شنبه ماه، راهداران خستگی ناپذیر استان در کلیه گردنه ها و محورها مشغول فعالیت و خدمت به هم استانی های شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: عملیات برفروبی  در بیش از  8 هزار کیلومتر - باند از محورهای اصلی و 400 کیلومتر از محورهای  روستایی  استان اجرا شد.

 

ایرج دست نشان با بیان اینکه اکیپ های راهداری زمستانی در ۲۸ راهدارخانه فعال استان زنجان مستقر هستند،افزود: در مجموع قریب به 500 نفر نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان در محورهای مواصلاتی استان فعالیت می کنند.

 

وی ادامه داد: 269 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز شده اند.

 

این مسئول افزود:در طی این عملیات برفروبی بیش از 5هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی و سهولت حرکت خودروهای درحال تردد درمحورهای استان مصرف شده است.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از مسیرها  به علت بارش متناوب و كولاك ٦تا ٨ مرتبه برفروبي و نمك پاشي شدند،بیان داشت: این امر باعث شد تا مسیرهای اصلی استان باز وتردد درآنها جریان داشته باشد .

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  تصریح کرد: دراین مدت، گزارش  وضعیت راههای استان و چگونگی تردد درمحورهای مختلف آن و توصیه های ایمنی مربوط به زمان بارش ازطریق رسانه های جمعی استان ،سایت ،اخبار صدا و سیما مرکزاشرا ،فضای مجازی وخبرگزاری ها به سمع و نظر شهروندان رسید.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سفر اول آیت الله رئیسی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی های آزادراه برطرف شود.

علیزاده افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد، بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی های سنگین آزادراه تبریز زنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

وی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان