Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:39:22 GMT

هاندانوویچ: اینتر هنوز به اوج خود نرسیده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۵۱۵۷

هاندانوویچ: اینتر هنوز به اوج خود نرسیده است

سمیر هاندانوویچ، دروازه بان اینترمیلان با وجود 16 بازی شکست ناپذیری تیمش مدعی شد که اینتر هنوز به اوج خود نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری شب گذشته به مصاف یوونتوس رفت و با تساوی بدون گل، تورین را ترک کرد. پس از بازی، هاندانوویچ که درخشش چشم گیری در این دیدار داشت مدعی شد که نراتزوری هنوز به اوج خود نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

او گفت:" به نظر من، هر طول که تمرین کنید، همانگونه بازی خواهید کرد. سرمربی ما در تمرینات مثل چکش است. هر تمرین برای ما مثل یک بازی است، در روزهای یکشنبه هیچ چیز عوض نمی‌شود. از همه نظر پیشرفت خواهیم کرد ولی هنوز به اوج خود نرسیده ایم. حتی امشب هم می‌توانستیم بهتر باشیم. تیم ما خوب دفاع می‌کند و در حمله نیز همه شرکت می‌کنند. عملکرد خط دفاعی ما عالی است و این ها همه به خاطر حضور سرمربی و کادر فنی است. این کلید موفقیت ماست. در ایتالیا بهترین خط دفاعی قهرمان می‌شود. فکر می‌کنم این موضوع بسیار تعیین کننده است.

اینتر میلان سمیر هاندانوویچ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A

قهرمان زودهنگام سری A با ثبت بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش در این فصل آماده برگزاری جشن قهرمانی در خیابان‌های میلان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از روز سوم هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 14 به وقت تهران در ورزشگاه سن‌سیرو، تیم فوتبال اینتر قهرمان زود هنگام مسابقات پذیرای تورینو بود و میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

در این مسابقه که نخستین بازی خانگی اینتر پس از تثبیت بیستمین قهرمانی‌اش بود، اخراج آدرین تامزه در دقیقه 49 از تورینو کار تیم میزبان را برای کسب نتیجه آسان‌تر کرد و این تیم تنها 7 دقیقه پس از 10 نفره شده حریف از برتری عددی خود استفاده کرد و در دقیقه 56 به وسیله هاکان چالهان‌اوغلو گل نخست را به ثمر رساند. ستاره ترک‌تبار نراتزوری 4 دقیقه پس از گل نخست خود، از روی نقطه پنالتی دبل و پیروزی تیمش را قطعی کرد.

به این ترتیب اینتر بیست‌و‌هشتمین پیروزی‌اش را در این فصل سری A کسب کرد و 89 امتیازی شد تا همچنان شانس سه رقمی کردن امتیازاتش را داشته باشد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

5 هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

یکی از مهمترین نکات این بازی قضاوت تیمی کامل متشکل از داوران زن بود که برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول فوتبال مردان ایتالیا رخ می‌داد.

جام قهرمانی سری A طبق سنت هر ساله در آخرین بازی خانگی فصل اهدا می‌شود و بدین ترتیب نراتزوری برای لمس آن باید تا بازی هفته سی‌وهفتم مقابل لاتزیو صبر کند.

امروز چهار مسابقه دیگر در سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بولونیا - اودینزه
آتالانتا - امپولی
ناپولی - رم (19:30)
فیورنتینا - ساسولو

در جدول رده‌بندی پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!