Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مدیر عامل خط آهن قزاقستان با بیان این مطلب که 85 درصد مواد غذایی کشور قزاقستان وارداتی هستند، اظهار کرد: لبنیات و گوشت سفید از محصولات مورد نیاز است که امکان تامین آن از استان گلستان وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "امیر ژانف" مشاور مدیر عامل خط آهن قزاقستان در حاشیه دیدار خود با فعالان اقتصادی استان گلستان در گرگان ضمن ابراز خرسندی از ارتباط میان استان گلستان و کشور قزاقستان به خبرنگار ما گفت: تفاهم نامه های خوبی بین دو طرف امضا شده که می بایست با همکاری یک دیگر و محوریت فرصت های "اینچه برون" سعی بر عملیاتی شدن آن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 85 درصد مواد غذایی قزاقستان وارداتی است که با استفاده از راه آهن اینچه برون و پتانسیل جمهوری اسلامی ایران بویژه استان گلستان می توان تامین شود.

* حجم مراودات ایران و قزاقستان از سال 2007 ثابت مانده است/ گلستان میتواند بازار لبنیات و گوشت سفید قزاقستان را بدست بگیرد

"ژانف" در این گفتگو در خصوص نقش استان گلستان در تامین برخی از مایحتاج مردم قزاقستان اشاره کرد و تصریح کرد: لبنیات و گوشت سفید از محصولات مورد نیاز است که امکان تامین آن از استان گلستان وجود دارد.

مشاور مدیر عامل خط آهن قزاقستان خاطر نشان کرد: بیشترین مراودات طی سال 2007 بوده اما پس از آن با 800 میلیون دلار ثابت شده است همچنین قزاقستان تمایل به ورود در بازار گوشت و غلات ایران را دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات مرغ و گوشت
  • رشد غیرمتعارف تامین ارز برای واردات گروه کالایی گوشت مرغ و گوشت قرمز
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳