Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی که با سوزاندن ضایعات و پسماند کشاورزی باعث آلودگی هوا و محیط زیست شده بود با شکایت اداره حفاظت محیط زیست آستانه به پرداخت 20 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه،  جعفر میرزایی رییس اداره محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه بیان کرد: فردی با مشخصات معلوم به دلیل آتش زدن پسماند کشاورزی و آلودگی محیط زیست با معرفی و شکایت اداره محیط زیست آستانه از سوی رییس شعبه 101 دادگاه کیفری 2 شهرستان در دادگاه بدوی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود : فرد متخلف با توجه به اینکه عملش منطبق بر ماده 20 قانون هوای پاک مصوب مرداد 96 بوده بنابراین به پرداخت بیست میلیون ریال جزای نقدی درجه ششم در حق صندوق دولت محکوم شده است.

میرزایی گفت:  بر اساس ماده 20 قانون هوای پاک، انباشتن پسماند‌های بیمارستانی و صنعتی در معابر عمومی و فضای باز یا سوزاندن آنها و انباشتن پسماند‌های خانگی و ساختمانی در معابر عمومی و فضای باز خارج از مکان های تعیین شده توسط شهرداری‌ها و دهیاری ها یا سوزاندن آنها و همچنین سوزندان بقایای گیاهی اراضی زراعی پس از برداشت محصول ممنوع بوده و متخلف حسب مورد به جزای نقدی درجه شش موضوع ماده 19 قانون مجازات اسلامی محکوم می شود. وزارت جهادکشاورزی مکلف است؛ مفاد این ماده را به‌ طرق مقتضی به اطلاع بهره‌برداران بخش‌ کشاورزی، عشایری و منابع‌طبیعی برساند.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • شکارچی کل وحشی در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • شکارچی «کل وحشی» در کامیاران به ۷۵۰ میلیون ریال جریمه شد
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • امحاء کشت محصولات کشاورزی با آب‌های غیرمتعارف در شیراز
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه
  • تعطیلی جایگاه زباله غیر مجاز دستک آستانه اشرفیه