Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: استانداران، فرمانداران و بخشداران طبق دستور رئیس جمهور ملزم هستند که حتما در محل خدمت خود سکونت داشته باشند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی طی سخنانی با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهارداشت: سازمان مدیریت بحران به منظور تسریع در روند حل موانع و مشکلات برای اسکان بهتر مردم و بهبود امکانات رفاهی و خدماتی جلسه‌ای را با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار و هماهنگی بیشتر را انجام داده و تصمیمات لازم نیز اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از رئیس سازمان مدیریت بحران خواست با تشکیل کمیته‌ای با حضور کارشناسان نسبت به جمع آوری تجربه روند اجرایی خدمت رسانی دستگاه‌ها در زلزله اخیر اقدام کند تا با بهره گیری از این تجربیات بتوان در این رویداد‌ها با کم‌ترین نقص اقدامات لازم را انجام داد.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر و قدردانی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی و گروه‌های سیاسی در برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های روز دانشجو گفت: با درایت و تلاش دانشجویان و تدابیر مناسب مسئولان امر مراسم‌های روز ۱۶ آذر (روز دانشجو) در هفته گذشته نیز در آرامش کامل و به بهترین نحو ممکن و بدون هیچ مشکل خاصی برگزار شد.

رحمانی فضلی تصریح کرد: برگزاری این گونه مراسم‌ها موجب تعمیق بینش سیاسی و افزایش مشارکت دانشجویان در امور کشور و گسترش انگیزه‌های انقلابی، فکر روشن و استدلال متین در میان دانشجویان می‌شود.

وی بر ضرورت افزایش حوزه فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد (سمن ها) تاکید کرد و گفت: وزارت کشور همواره از افزایش فعالیت سمن‌ها حمایت کرده و علاقه مندیم اقدامات و فعالیت سمن‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ... بیشتر شود که در این خصوص لایحه تشکیل سمن‌ها در وزارت کشور تهیه و به دولت ارائه شده است.

وزیر کشور از رئیس سازمان امور اجتماعی کشور و معاون امور مجلس وزارت کشور خواست نسبت به بررسی هر چه سریع‌تر این لایحه در دولت و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی اقدامات و پیگیری لازم را انجام دهند.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات استان تهران در بخش‌های مختلف اشار کرد و گفت: استاندار تهران به منظور حل مشکلات مربوط به این استان نسبت به برگزاری جلسه مشترکی با حضور وزرا و روسای دستگاه‌های مربوط اقدام کند، زیرا اینکار موجب بهبود روند امور در حل مسائل مرتبط به تهران می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: استانداران باید نسبت به بکارگیری نیرو‌های شایسته در استان اهتمام ویژه داشته باشند همچنین باید در پست‌های مدیریتی از بانوان و جوانان بیش از گذشته استفاده شود.

وزیر کشور همانطور که پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نقل کرده است، تصریح کرد: استانداران، فرمانداران و بخشداران طبق دستور رئیس جمهور ملزم هستند که حتما در محل خدمت خود سکونت داشته باشند.

رحمانی فضلی همچنین ازمعاون عمرانی خود خواست با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی نسبت به ساماندهی حاشیه نشینی شهر چابهار اقدامات لازم را انجام دهد.   انتهای پیام/



منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه

به گزارش خبرنگار مهر، جت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ظهر شنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور ملکی مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید پیگیری و مشکلات تولید رفع شود.

وی با اعلام اینکه جلسات شورای هماهنگی باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: زمینه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال ویژه پیگیری شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در استان مازندران انجام شده و باید بیشتر تقویت شود، ادامه داد: باید به سمت تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی برویم و توسعه دهیم.

این مسئول با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت، دولتِ کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده‌اند تا امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه چرخه تولید را در استان‌ها تکمیل کنیم، افزود: سالانه هزار میلیارد تومان به خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی از محل شرکت‌های زیرمجموعه تأمین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

وی از مشارکت ۶۰ میلیون نفر (۲۰ میلیون خانوار) در طرح کالابرگ و فجرانه خبر داد و گفت: باید شرایط را بهبود ببخشیم و کمک کنیم وضعیت مردم بهتر از این شود چراکه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کردیم و جهاد تبیین در این بخش در اولویت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: از جمله نکات مهم رهبری توجه به تعاونی است و مشارکت مردم را در تحقق شعار سال تقویت کنیم.

رحمانی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

لزوم انسجام و هم‌افزایی برای خدمت به مردم

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: از ظرفیت بسیج در وزارت کار و خدمت به مردم استفاده شود.

ملکی تصریح کرد: کارشناسان معین مشخص شده و به صورت میدانی در استان‌ها حضور و مسائل را رصد و احصاء می‌کنند.

وی افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام کارها به ما کمک می‌کند و در تحقق برنامه‌ها اثرگذار است.

کد خبر 6089896

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟