Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@17:33:07 GMT

داوری لیگ هم خوب بوده و هم بد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۹۶۸۴

به گزارش وانانیوز، 

محمدعلی اسماعیل‌پور  در گفت‌وگویی، در مورد ‌آخرین وضعیت تیم شهروند ساری گفت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است و همان‌طور که می‌دانید هفته گذشته یک بازی بسیار سخت مقابل تیم خوب شهرداری ساوه داشتیم که خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در ادامه گفت: این هفته هم با تیم خوب قرچک که یکی از تیم‌های باسابقه لیگ برتر همراه با بازیکنان و کادر فنی خوبی است، بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیشه بازی‌های این دو تیم از جذابیت‌های خوبی برخوردار است و امیدوارم با یک بازی خوب  و تماشاگرپسند نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی شهروند ساری در مورد وضعیت این روزهای لیگ برتر و انصراف تیم‌ها از این لیگ گفت: متاسفانه موضوع انصراف تیم‌ها از لیگ برتر سال‌هاست که در لیگ ما وجود دارد که تاکنون هم فکری به حال این موضوع نکرده کمیته فوتسال حرکت اینگونه تیم ها هم به ضرر تیمهای مدعی و هم به ضرر تیم های که برای بقا می جنگند، است.

اسماعیل‌پور افزود: این درست نیست یک تیم در لیگ برتر شرکت کند و بعد که متوجه می‌شود، نمی‌تواند منافع خود را تأمین کند، انصراف می‌دهد. قطعاً بازی نکردن و انصراف این تیم‌ها در این مرحله کیفیت لیگ را پایین می آورد.

وی ادامه داد: واقعا اگر برای این موضوع  سازمان لیگ چاره‌ای نیندیشند لیگ ما از همان کیفیتی هم که دارد، بدتر می‌شود. ما در شروع لیگ خوب نبودیم و در ادامه بهتر شدیم  و در حال حاضر با انصراف تیمها روبرو شدیم. تیم ایران مثلا سوم جهان شده اما لیگ ما اینگونه  برگزار می شود. مطمئناً عملکرد این‌گونه تیم‌ها  در لیگ برتر در کیفیت تیم ملی هم تاثیر می گذارد.

وی در ادامه در مورد داوری لیگ گفت: داوری لیگ هم خوب بوده و هم بد. اما اگر نگاهی به داوری‌های مسابقات چهارجانبه اصفهان کنیم، می‌بینیم که همین داوران در لیگ برتر ما سوت می‌زنند با این تفاوت که در لیگ برتر عملکرد خوبی ندارند. امیدوارم همان‌گونه که در بازی‌های چهارجانبه عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌اند، در ادامه لیگ برتر هم همین انگیزه و همین نمایش را بگذارند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم تراکتور در حالی مقابل استقلال به نتیجه تساوی رسید که قضاوت پیام حیدری مورد اعتراض هر دو تیم قرار داشت.

رضا کرمانشاهی مدیر تیم تراکتور در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشت، پیرامون این بازی گفت: در ابتدا دوست دارم از هواداران تیممان تشکر کنم که حمایت کاملی از تیم ما داشتند و مثل همیشه به تیم خودشان لطف کردند. بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند و جا دارد به آنها خسته نباشید بگویم.

مدیر اجرایی قرمزها در مورد عملکرد تیم داوری اظهار داشت: به نظر من آقای پیام حیدری و کمک‌هایش در طول بازی تمام تلاش خود را کردند و کمک داوران هم حضور کاملی در صحنه‌ها داشتند و دوندگی آنها قابل ستایش است. من دوست ندارم در مورد داوری چندان صحبتی انجام بدهد.

کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که به‌عنوان کارشناس در مورد صحنه‌های داخل محوطه جریمه چه نظری دارد؟ عنوان کرد: چون گفتید کارشناس فقط نظر کارشناسی خودم را عرض می‌کنم وگرنه به‌عنوان مدیر تیم دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم. به نظرم در داخل محوطه‌ها هیچ اتفاق قابل ذکر منجر به پنالتی رخ نداد و نه برای ما و نه تیم حریف، نباید پنالتی گرفته می‌شد.

او که چندان تمایلی به صحبت در مورد صحنه‌های مشکوک بازی نداشت، در پاسخ به سوال پیرامون صحنه برخورد شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: این را هم فقط برای کارشناسی می‌گویم، در این صحنه بازیکن مهاجم با ضربه ارنج به صورت مدافع (خلیل‌زاده) ضربه زد و چنین برخوردی با ارنج جریمه دیگری غیر از اخراج مستقیم ندارد.

کرمانشاهی در پایان گفت: به‌عنوان یک داور که سال‌ها در سطوح مختلف فوتبال ایران قضاوت کردم می‌دانم که چه فشاری روی داوران وجود دارد اماآن‌طرف قضیه هم مسئله باشگاه‌هاست. دیروز آقای مسعود مرادی هم به درستی گفت که این فشار روی تیم‌ها نیز وجود دارد و به همین دلیل امیدوارم که داوران در چند هفته پایانی و مسابقات جام حذفی بیشترین تمرکز را داشته باشند و بتوانند قضاوت بی‌نقص و عادلانه را انجام بدهند.

دیگر خبرها

  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد