Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان با اشاره به به‌روزرسانی و راه‌اندازی ماشین‌آلات راهداری گلستان برای فصل سرما، گفت: یک میلیارد تومان اعتبار برای به‌روزرسانی ماشین‌آلات راهداری در گلستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، یعقوب علی تبرائی با اعلام اینکه در حال آماده‌سازی برای راهداری زمستانه هستیم، اظهار داشت: امسال یک میلیارد تومان اعتبار برای به‌روزرسانی و راه‌اندازی ماشین‌آلات راهداری استان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این اعتبار 40 دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری که متوقف بودند در حال تعمیر و راه‌اندازی هستند.

به گفته رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، تعمیر و سرویس 10 دستگاه نمک‌پاش موجود در استان با اعتبار حدود 70 میلیون تومان از فعالیت‌های دیگر اداره کل برای راهداری زمستانه است.

تبرائی اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف سازمانی در استان علاوه بر تعمیر و راه‌اندازی ماشین‌آلات راهداری موجود، از 8 دستگاه گریدر بخش خصوصی به مبلغ 480 میلیون تومان برای فصل سرما و یخبندان استان بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به آغاز رسمی راهداری زمستانی از اول دی ماه، اظهار کرد که ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری استان برای فعالیت‌های راهداری در راهدارخانه‌ها و مناطق صعب‌العبور استان مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر