Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد سقایی صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک اظهار داشت: این طرح هزار و ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال دارد و ۳ استان بوشهر، هرمزگان و فارس را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنده مناقصه لوله‌های این پروژه مشخص شده است، ادامه داد: کل اعتبار این پروژه ۲ میلیارد دلار خواهد بود این مبلغ بدون محاسبه مخازن تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک تصریح کرد: سه ایستگاه اصلی از پنج ایستگاه انتخال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر قرار می گیرد و از این رو استان بوشهر نقش مهمی در اجرای این طرح خواهد داشت.

سقایی با بیان اینکه اجرای این پروژه ۳۶ تا ۵۴ ماه طول می‌کشد، اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار بوشهر، در اجرای این طرح تاکید مجموعه وزارت نفت هم بر استفاده از نیروهای انسانی بومی در مشاغل مورد نیاز این پروژه خواهد بود.

گذر خط لوله از ۶ شهرستان استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر هم گفت: طرح انتقال خط لوله نفت خام از گوره به جاسک در استان بوشهر از شهرستان دیلم آغاز می‌شود و با گذر از شش شهرستان استان در شهرستان دشتی از حوزه استان بوشهر خارج می شود.

سهیل مهاجری یادآور شد: این طرح در شهرستان دیلم از ۱۹۰ کیلومتر اراضی ملی عبور می کند ضمن اینکه ۷۶ کیلومتر از این اراضی هم مستثنیات است.

انتهای پیام/پ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند