Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@23:36:23 GMT

رونالدو بهتر از مسی در گلزنی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۱۴۷۵

به گزارش آس، کریستیانو رونالدو که اخیرا برنده پنجمین توپ طلایش شد دیروز (شنبه) در دیدار رئال مادرید و سویا توانست دبل کند و آمار گلزنی‌اش را بهبود ببخشد. ستاره پرتغالی مادرید تاکنون چهار گل در لالیگا به ثمر رسانده است. این بازیکن به علت محرومیت در سوپرجام اسپانیا شروع فصل را از دست داد و نتوانست در چهار دیدار حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع باعث شد روی روند گلزنی‌اش اثر بگذارد. رونالدو شرایط کاملا متفاوتی در لیگ قهرمانان اروپا دارد. او رکوردشکنی کرد و نخستین بازیکنی شد که توانست در همه بازی‌های مرحله گروهی گلزنی کند. مهاجم رئال مادرید در این فصل با پیراهن تیم باشگاهی‌اش ۱۴ گل به ثمر رساند (۴ گل در لالیگا و ۹ گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرجام). مهاجم پرتغالی به همراه پرتغال چهار بار گلزنی کرد که همه آن‌ها در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود. او در مجموع در ۱۸۶۱ دقیقه ۱۸ گل به ثمر رساند و میانگین گلزنی‌اش یک گل در هر ۱۰۳ دقیقه است.

لیونل مسی رقیب رونالدو گل‌های بیشتری از او زده است اما در دقایق بیشتری این اتفاق رخ داده است. مهاجم بارسلونا ۱۷ گل برای آبی اناری‌ها به ثمر رسانده است (۱۳ گل در لالیگا، سه گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرجام اسپانیا). این در حالی است که با پیراهن تیم ملی آرژانتین مقابل اکوادور در مرحله مقدماتی جام جهانی هت‌تریک کرد. مسی در ۲۳۱۳ دقیقه ۲۰ بار گلزنی کرده است. میانگین گلزنی این بازیکن ۱۱۵ دقیقه است.

با رسیدن به نیمه دسامبر هر دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی سه بازی را تا پایان سال ۲۰۱۷ پیش رو دارند و در یکی از آن‌ها مقابل هم بازی خواهند کرد. رونالدو دو بازی در جام جهانی باشگاه‌ها باید انجام دهد. ابتدا در نیمه نهایی باید برابر الجزیره امارات بازی کند. سپس در فینال یا کسب مقام سوم - چهارمی به میدان برود. سه بازی مسی در لالیگا اتفاق خواهند افتاد. امشب مهاجم آرژانتینی مقابل ویارئال بازی خواهد کرد. سپس در دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا به میدان می‌رود و در نهایت ۲۳ دسامبر در سانتیاگو برنابئو در ال‌کلاسیکو حاضر خواهد شد. در همه بازی‌ها انتظار می‌رود دو مهاجم پرتغالی و آرژانتینی حضور داشته باشند و کامل بازی کنند.

آمار بهتر رونالدو در یک سال (۲۰۱۷)

رونالدو در این سال برای رئال مادرید و پرتغال ۵۱ گل در ۵۷ بازی به ثمر رساند. ۴۰ گلش با پیراهن سفیدپوشان بود و این رکورد را در ۴۷ بازی به ثبت رساند. این در حالی است که ۱۱ گل باقی مانده با پیراهن تیم ملی اتفاق افتاده است. از طرفی مسی ۵۲ گل در ۶۱ بازی به ثمر رساند. ۴۸ گل را در ۵۴ بازی با پیراهن بارسا به ثمر رساند. او برای آرژانتین در هفت بازی تنها چهار بار گلزنی کرد.

با مد نظر قرار دادن گل‌ها و دقایق، آمار رونالدو بهتر است. بازیکن پرتغالی در تیم ملی و باشگاه ۴۸۹۱ دقیقه بازی کرد. او در هر دقیقه ۹۵.۹ دقیقه گل زده است. مسی ۵۲۹۱ دقیقه بازی کرده است و در هر ۱۰۱.۷ دقیقه گلزنی کرده است. تفاوت میانگین گل دو بازیکن شش دقیقه است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری از دانیله ده‌روسی به دلیل حمایتش تشکر کرد و تاکید کرد که تیمش برای بازی مقابل رم خیلی آماده است. مربی 56 ساله ایتالیایی در طول دومین دوره حضورش روی نیمکت یووه تخت فشار زیادی است چرا که تیمش چند ماه پیش در کورس قهرمانی حضور داشت اما این رقابت را به اینتر واگذار کرد.

در ماه‌های اخیر، یوونتوس در شرایط بسیار بدی قرار داشته و در 13 بازی اخیر خود در سری A، تنها 2 پیروزی کسب کرده است. با وجود این دو، پیروزی مقابل رم برای تضمین سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان کافی است.

آلگری در کنفرانس خبری درمورد اهداف تیمش‌ در بازی مقابل رم گفت: "ما به خوبی آماده شده‌ایم، سپس فردا خواهیم دید که آیا می‌توانیم به مسیرهای موفقیت برگردیم یا خیر. رم از کیفیت فنی بالایی برخوردار است.  این یک مسابقه جذاب، اما دشوار و پیچیده خواهد بود."

وضعیت تیموتی وه‌آ؟

او بازی خوبی انجام داد. الان کمی بهتر است و می‌تواند بازی کند. الکس ساندرو و کنان ایلدیز، فردا در ترکیب نخواهند بود.

وستون مک کنی و بقیه بازیکنان؟

او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. من در حال حاضر به همه نیاز دارم. قطعاً مویزه کین در خط حمله بهتر است و آرکادیوش میلیک نیز پس از گل مقابل لاتزیو وضعیت خوبی دارد. او شنبه خیلی خوب کار کرد.

حمایت دانیله ده‌روسی؟

من از دانیله تشکر می‌کنم. من با پدرش در لیورنو بازی کردم. دانیله با وجود اینکه مورینیو کار فوق العاده‌ای انجام داده بود، شور و شوق و سبک جدیدی را ایجاد کرد. ما با یک تیمی بازی داریم که از شکست روز پنجشنبه عصبانی است و می‌خواهد به مبارزه برای سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازگردد.

احساس حضور در یوونتوس؟

من اکنون 10 سال است که در تورین زندگی می‌کنم و به اندازه کافی خوش شانسم که بخشی از این خانواده و باشگاه بزرگ هستم. دی‌اِن‌اِی هر باشگاهی باید همیشه مورد احترام باشد.

دیگر خبرها

  • توقف روند گلزنی اینتر در شب دبل شدن مقابل ساسولو / نکات آماری
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • بهترین زمان برای مسواک زدن / چند بار در روز مسواک بزنیم؟
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن