Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «صادق زیبا کلام» استاد دانشگاه در مراسم روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده پلی تکنیک دانشگاه امیر کبیر برگزار شد، اظهار کرد: شاید بهتر باشد با یک خاطره من بزرگداشت ۱۶ آذر را شروع کنم؛ سال ۶۱  مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌المللی دانشگاه تهران شده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر دارم تازه این سمت را گرفته بودم که روز دانشجو فرا رسید من هم به عنوان روابط عمومی دانشگاه یک بیانیه رسا نوشتم و به مطبوعات دادم و چاپ شد. فردا صبح که بیانیه انتشار پیدا کرد من به شورای انتظامی دانشگاه تهران احضار شدم. دکتر گرجی گفت این چه کاری است که شما کردید. گفتم ۱۶ آذر است باید دانشگاه تهران بیانیه صادر کند. البته درست هم می‌گفتند. معتقد بودند ۱۶ آذر چه ربطی به نهضت اسلامی ما دارد. خب دو نفر سمپات حزب توده بودند و یک نفر هم با جبهه ملی‌ها بود.

وی افزود: نمی‌توانستیم بیانیه را پس بگیریم، به من گفته شد من‌بعد هر اعلامیه‌ای که خواستید بدهید باید با دفتر دانشگاه هماهنگ شود، باورم نمی‌شد که این رفتار شود و همان جا استعفا دادم.

وی تاکید کرد: خوشحالم که در حال حاضر به مناسبت روز دانشجو مراسم برگزار می‌شود و مسئول روابط عمومی دانشگاه تهران توبیخ نمی‌شود که چرا اعلامیه داده است. روزی روزگاری روابط عمومی دانشگاه تهران باید استعفا می‌داد که چرا اعلامیه داده برای ۱۶ آذر اما امروز به گونه ای دیگری است و باید خوشحال بود که اندکی رو به جلو حرکت کرده‌ایم.

این استاد دانشگاه در ادامه اظهار کرد: فکر می‌کنم برای دانشجویان ستاره‌دار و خبرنگاران در حبس و کسانی که در حصر هستند چه کار کرده‌ام. این‌طور می‌توانم بگویم که تا جایی که می‌توانستم هرکاری کردم، این جمله که حصر نه قانونی نه اخلاقی نه انسانی و نه شرعی است را نخستین بار من دو، سه سال پیش مطرح کردم اما خود را مخاطب این پرسش می‌دانم که "چه کرده‌ام؟ و چرا امروز وضعیت‌مان چنین است؟". 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس

طرفداری| مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان به شدت به یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور تاخت.

انتشار ویدئویی از پیرمردی هوادار سپاهان در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و واکنش‌های بسیار تندی را به دنبال داشت. در ادامه این فرد از دختران هوادار پرسپولیس عذرخواهی کرد، ولی باشگاه سپاهان معتقد بود باید هویت منتشرکنندگان این ویدئو نیز مشخص شود. محمدرضا میرصالحیان مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری از رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور بار دیگر به منتشرکنندگان ویدئوی مذکور اشاره کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • اساتید و معلمان بهترین راهنما و الگوی جامعه
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا