Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@03:42:48 GMT

دولت سراغ بدهی ۱۱ سال قبل مخابرات رفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۳۴۸۱

دولت در لایحه بودجه سال ۹۷ به سراغ یک بدهی قدیمی از مخابرات رفت که رقم آن را ۱۸ میلیارد تومان اعلام کرده و از وزارت ارتباطات خواسته تا مطالبات مخابرات را از این محل تسویه کند.به گزارش بلاغ، در بندی از تبصره‌های بودجه به  دولت اجازه داده می شود باقیمانده اعتباری که در سال 1385 و بر اساس مصوبه هیات وزیران از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح حسـاب پـس انـداز اینترنتـی بـرای دانش آموزان و معلمان به شرکت مخابرات ایران اختصاص یافته و پس از واگذاری این شرکت، بعنوان بدهی شرکت مخابرات به وزارتخانه مذکور تسویه نگردیده را تا میزان 184 میلیارد و 693 میلیون و 510 هزار ریال را با مطالبات شرکت مخابرات ایران از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت جمعی-خرجی تسویه نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رحیم فلاح‌زاده بیان کرد: اقدامات و آمادگی لازم برای بروز حادثه و ایجاد اختلالات احتمالی در شبکه بر اثر بارش باران و یا وقوع سیلاب پیش‌بینی شده و درصورت نیاز اقدامات مقابله‌ای لازم برای رفع خرابی و پایداری ارتباطات مخابراتی و خدمت‌رسانی به مشترکین انجام می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از آماده باش کامل برای پایداری ارتباطات مخابراتی در پی هشدار باران شدید و وقوع سیلاب احتمالی خبر داد.

فلاح‌زاده با اشاره به ورود سامانه بارشی و صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای استان گفت: در همین راستا، مخابرات منطقه خوزستان نیز همپای دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان، تیم‌های فنی و عملیاتی شبکه‌های ارتباطی خود را برای رفع اختلالات ناشی از بارش شدید باران و وقوع سیلاب احتمالی برای پایداری ارتباطات مخابراتی در استان با تجهیزات و ملزومات مورد نیاز به حالت باش مستقر کرده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل برای حفظ و پایداری ارتباطات و کاهش آسیب‌ها به شبکه‌های مخابراتی اندیشیده شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به بارش شدید باران در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • شرکت‌های پتروشیمی بدهی خود را به شرکت گاز تسویه کنند
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو