Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@00:25:01 GMT

برنامه روزانه ترامپ در کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۴۶۴۳

برنامه روزانه ترامپ در کاخ سفید

روزنامه نیویورک تایمز با مصاحبه های که با 60 نفر از مشاوران و دوستان «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا و اعضای کنگره این کشور انجام داد، اطلاعاتی جالب درباره عادات روزانه رئیس جمهور آمریکا بدست آورد. به نوشته این روزنامه، دونالد ترامپ در طول روز بین 4 تا 8 ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا روز خود را در کاخ سفید از ساعت 5:30 صبح با تماشای تلویزیون در اتاق خوابش آغاز می کند. وی به طور معمول در اول صبح برنامه «فاکس اند فرندز» را تماشا می کند که بیشتر به خلق و خوی وی نزدیک است.  ترامپ حتی برنامه‌های شبکه خبری سی ان ان هم تماشا می‌کند ، این در حالیست که بارها این شبکه را به انتشار «اخبار جعلی» متهم کرده است. رئیس جمهور آمریکا گاهی هم برنامه «مورنینگ جو» در شبکه سی ان بی سی را تماشا می کند. 

به نوشته نیویورک تایمز، رئیس جمهور آمریکا پس از تماشای اخبار صبحگاهی سراغ توییتر می رود؛ زیرا موضوع‌های لازم برای توییت کردن های او که برنامه‌های تلویزیون است، هم اکنون مهیا شده است. وی گاهی اوقات صدای تلویزیون را در هنگام جلسات کاری اش قطع می کند و فقط آن را روشن می گذارد تا بداند رسانه ها چه اخباری را درباره وی و ریاست جمهوری اش و تحقیقات مربوط به ارتباط تیم او با مقامات روس منعکس می کنند.

نیویورک تایمز با استناد به گفته های مشاوران و دوستان ترامپ نوشت: اگر ترامپ یکی از اخبار مهم روز را از دست بدهد، سامانه ای به نام «سوپر تیوو» در کاخ سفید وجود دارد که لحظه به لحظه اخبار همه شبکه ها را برای او ضبط می کند. اما رئیس جمهور آمریکا بیشتر اخبار و اطلاعاتی را قبول دارد که مشاوران مورد اعتمادش به او بگویند.

ترامپ پس از تماشای برنامه های صبحگاهی به ملاقات‌ها و تماس های تلفنی اش می پردازد و بعدازظهر باز هم سراغ تلویزیون می رود. او عصرها معمولا برنامه های شان هنیتی، جنین پیرو و لارا اینگراهام در شبکه فاکس نیوز (شبکه تندروی وابسته به حزب جمهوری‌خواه) را دنبال می کند. منابع آگاه اعلام کردند در کاخ سفید قانونی حاکم است که فقط دونالد ترامپ و کارکنان فنی او اجازه دارند به کنترل تلویزیون دست بزنند.

سناتور لیندسی گراهام در گفتگو با نیویورک تایمز اعلام کرد: در واقع استفاده ترامپ از تلویزیون و رسانه، ابزار وی برای مبارزه علیه مردمی است که او را نادیده می گیرند.

این گزارش درباره عادات روزانه ترامپ در کاخ سفید در حالی منتشر شده است که رئیس جمهور آمریکا در سفر اخیر خود به آسیا در ایر فورس وان (هواپیمای ریاست‌جمهوری آمریکا) در پاسخ به پرسش یک خبرنگار درباره عادات تلویزیونی اش گفت: «چه باور کنید و چه نکنید، من زیاد تلویزیون تماشا نمی کنم. من می دانم آنها (مردمی که مرا نمی شناسند) دوست دارند بگویند که من زیاد تلویزیون تماشا می کنم. مردمی که از منابع جعلی استفاده می کنند. می دانید منظورم خبرنگاران جعلی و منابع جعلی است. من زیاد تلویزیون تماشا نمی کنم و بیشتر مطالعه می کنم. درواقع من بیشتر مطالعه می کنم.»

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد