Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:18:44 GMT

ويارئال 0-2 بارسا: پيروزي دشوار اما شيرين

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۵۱۳۶

ويارئال 0-2 بارسا: پيروزي دشوار اما شيرين

خبرگزاري آريا - بارسلونا در ديداري خارج از خانه موفق شد با نتيجه 2-0 ويارئال را شکست بدهد و فاصله اش با تيم دوم جدول را بار ديگر به 5 امتياز افزايش دهد.
به گزارش "ورزش سه"، در اين ديدار که تيم ميزبان 30 دقيقه پاياني بازي را با يک بازيکن کمتر بازي کرد، آبي و اناري ها توانستند با گل هاي لوئيس سوارز و ليونل مسي به پيروزي برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارسلونا بازي هجومي آغاز کرد و تنها 4 دقيقه از بازي سپري شده بود که اين تيم مي توانست به گل برسد اما ضربه سر جرارد پيکه، به تير دروازه برخورد کرد.
ويارئال خيلي زود به اين موقعيت واکنش نشان داد و در دقيقه 7 مي توانست به گل برسد اما حضور به موقع مارک آندره تراشتگن، مانع از گلزني رابا شد.

حملات بارسا ادامه پيدا کرد و در مقابل تيم ميزبان به دنبال رسيدن به گل روي ضد حملات بود. در دقيقه 16 چيزي نمانده بود که ويارئال به گل برسد اما ضربه ديدني سوريانو را تراشتگن با واکنشي تماشايي و در دو ضرب، مهار کرد.
بازي با همين روند ادامه داشت و حملات بارسا با ضد حملات زهردار حريف پاسخ داده مي شد. هر دو تيم هم موقعيت هاي خوبي داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهايت نيمه اول با تساوي 0-0 به پايان رسيد.
نيمه دوم را ويارئال بهتر آغاز کرد و در همان دقيقه ابتدايي، باکومبو صاحب يک موقعيت شد اما ضربه او از زاويه اي نه چندان مناسب را تراشتگن مهار کرد.

بارسايي ها خيلي زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و مي توانستند در دقيقه 59 به گل برسند اما ضربه مسي راهي به چهارچوب دروازه ويارئال پيدا نکرد.
در حالي که بازي متعادل دنبال مي شد، اخراج رابا در دقيقه 60، شرايط را براي ميزبان دشوار کرد. تکل خشن اين بازيکن روي پاي سرخيو بوسکتس باعث شد تا داور او را با کارت قرمز مستقيم اخراج کند.
بارسا قصد داشت از اين برتري نفري استفاده کند اما چيزي نمانده بود که ويارئال در دقيقه 64 روي يک ضد حمله به گل برتري برسد اما ضربه سوريانو از کنار دروازه به بيرون رفت.
در ادامه بارسايي ها بر فشار حملات شان افزودند و مي توانستند در دقيقه 67 به گل برسند اما ضربه لوئيس سوارز به تير دروازه برخورد کرد.
برتري بارسا سرانجام در دقيقه 72 نتيجه داد و اين تيم به گل اول رسيد. روي يک حرکت تيمي عالي بود که لوئيس سوارز با پاس پاکو آلکاسر با دروازه بان حريف تک به تک شد و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتي دروازه را باز کرد.
ويارئال مي توانست خيلي زود به گل تساوي برسد اما شوت تماشايي تريگروس را تراشتگن بار ديگر مهار کرد.
بارسايي ها که نمي خواستند برتري شان را به راحتي از دست بدهند، به حملات شان ادامه دادند و صاحب دو موقعيت خوب شدند اما لوئيس سوارز و پاکو آلکاسر آنها را از دست دادند.
ولي در دقيقه 83، روي اشتباه خط دفاعي ويارئال، مسي گل دوم را به ثمر رساند. روي اشتباه مدافعان ميزبان بود که بوسکتس صاحب توپ شد و با يک پاس در عمق، مسي را صاحب موقعيت کرد. او هم بعد از اينکه به راحتي از بين دو مدافع حريف عبور کرد، با يک شوت محکم، حساب کار را 2-0 کرد.
در دقايق پاياني باز هم اين بازيکنان بارسا بودند که موقعيت هاي بهتري روي دروازه حريف ايجاد کردند اما نتوانستند به گل هاي بعدي برسند و در نهايت بازي با همان دو گل به سود آبي و اناري ها به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

تیم فوتبال پورتو در شبی که مهاجم ایرانی‌اش یک گل زد و یک گل هم ساخت، سه امتیاز گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌‌دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه 1+45 پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه 27 توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه 28 با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، 10 نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه 83 در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

طارمی 15 دقیقه بازی کرد، پورتو 2 امتیاز از دست داد

 

پورتو با این نتیجه 76 امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • تاریخی: خیرونا به چمپیونزلیگ صعود کرد
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!