Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@09:55:34 GMT

کشف محموله ۸ میلیاردی سیگار قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۷۸۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهیدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان کرمانشاه به واسطه اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله بزرگ سیگار قاچاق به کشور با خبر شدند و توقیف آن را در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: این محموله از مرزهای غربی وارد شده و در راه تهران بود که صبح امروز توسط ماموران پلیس آگاهی در جاده کرمانشاه به بیستون متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را به صورت ماهرانه ای در داخل اتاقک مخفی کامیون، جاسازی و اطراف آن را با کارتون خالی پوشانده بودند، گفت: ماموران پس از بررسی کامیون مورد نظر یک میلیون ۶۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند که به گفته کارشناسان ارزش محموله حدود ۸ میلیارد ریال است.

 

سردار امان اللهی با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده است، عنوان کرد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل دخیل در این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال چای قاچاق با قطار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ محمدرضا طالبی گفت: ماموران پلیس راه آهن یزد هنگام انجام وظایف ذاتی و کنترل وسایل مسافران قطار "یزد-تهران" به فردی که قصد انتقال یک محموله از طریق قطار را داشت مشکوک شدند. 
وی بیان داشت: ماموران در بررسی‌های لازم، ۹۸۰ کیلوگرم چای خارجی فاقدمجوز و قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش آن را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند. 
رئیس پلیس راه آهن استان یزد، افزود: متهم که قصد انتقال چایی‌های قاچاق از طریق قطار از یزد به تهران را داشت پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد. 
طالبی در خاتمه تصریح کرد: پلیس راه آهن کنترل و نظارت کامل را در خصوص برخورد با جرایم دارد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل