Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:25:33 GMT

نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» در فرهنگسرای نیاوران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۲۲۲۷

نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» در فرهنگسرای نیاوران

تهران - ایرنا - دومین نمایشگاه تجسمی «هنر برای اوتیسم» به منظور حمایت از بیماران اوتیسم، 24 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برپا می شود.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا از بنیاد آفرینش ‎های هنری نیاوران، در این نمایشگاه 100 اثر از هنرمندان شاخه خوشنویسی، کالیگرافی و تذهیب در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل دانش اوتیسم، مشارکت در ساخت مدرسه تخصصی برای کودکان مبتلا به طیف اختلال اوتیسم و آموزش مربی برای این کودکان است.
پیش از این اولین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» در تیر سال 1395 با حضور آثاری از هنرمندان نام آشنایی همچون منوچهر معتبر، کامبیز درم بخش، ثمیلا امیرابراهیمی، مصطفی دشتی و ... در گالری شمآره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت.
اختلال اوتیسم یا درخودماندگی نوعی اختلال رشدی از نوع روابط اجتماعی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می ‌شود.
نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» از 24 تا 30 آذر ماه در فرهنگسرای نیاوران برپا است.

** نگاهی به ایران، نگاهی به جهان در 10 روز با عکاسان
نشست عکاسی خبری، نگاهی به ایران، نگاهی به جهان و نمایش فیلم «شرح یک عکس» از برنامه های هفتمین روز ششمین همایش 10 روز با عکاسان است.
نمایش فیلم «شرح یک عکس» ساخته ساتیار امامی بر اساس یک عکس خبری از حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی ساعت 16:45 و نمایش فیلم «نمک زمین» به کارگردانی مشترک ویم وندرس و خولیانو سالگادو ساعت 18:30 برنامه های هفتمین روز 10 روز با عکاسان است که روز سه شنبه 21 آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
در بخش کارگاه ها، کارگاه تکنیک های چاپ دیجیتال با حضور مهدی رضوی ساعت 10 و کارگاه «عکاسی؛ ثبت لحظه ها، فتوشاپ؛ خلق رویاها» با حضور مژگان پارسا مقدم ساعت 12 در هفتمین روز همایش 10 روز با عکاسان روز سه شنبه 21 آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.
در بخش نگاه شخصی در هفتمین روز همایش 10 روز با عکاسان فواد اشتری از تهران با عنوان «پلان ناشناخته» ساعت 15:30، ساسان مویدی از تهران با عنوان «صلاح و سروه» ساعت 16:30، عباس عرب زاده از تهران با عنوان «زار» ساعت 17:30 و کیمیا رهگذار از تهران با عنوان «لابیرنت» ساعت 18:30 نگاه شخصی خود را در عکاسی بیان می کنند.
انجمن عکاسی میراث فرهنگی نیز در هفتمین روز ششمین دوره 10 روز با عکاسان نشست علمی را درباره عکاسی میراث فرهنگی با حضور سیمون آیوازیان و علی قلم سیاه ساعت 17:30 روز سه شنبه 21 آذر ماه در گالری میرمیران خانه هنرمندان ایران برگزار می کند.
فراهنگ ** 9338 ** خبرنگار: صدیقه بهارلو * انتشار: امید غیاثوند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات