Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-امیر حاتمی اقدام خصمانه ‌سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن قدس شریف‌‌ به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را فتنه‌ای عمیق برای تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین دانست و گفت: مسئولیت هرگونه تنش و خون ریزی بیشتر در منطقه ‌ متوجه آمریکاست.امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع مدیران ارشد وزارت دفاع اقدام خصمانه ‌سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن  قدس شریف‌‌ به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی را فتنه‌ای عمیق برای تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین دانست و اظهار داشت: ‌ این اقدام نابودی رژیم صهیونیستی را جلو خواهد انداخت و اتحاد و وحدت مسلمانان را دو چندان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از شکست در سوریه و عراق،‌‌ به دنبال توطئه‌افکنی و ماجراجویی جدید علیه سایر ملل منطقه هستند، افزود:  رژیم اشغالگر قدس می داند با اینگونه اقدام های نامشروع دولت آمریکا در وضعیت قدس هیچ تغییری ایجاد نمی شود و ملت فلسطین و آزادیخواهان جهان بیش از هر زمان دیگر یکپارچه و متحد برای آزادی قدس و سرزمین فلسطین مصمم تر خواهند شد.

وزیر دفاع با محکومیت ‌این عمل تحریک‌آمیز و نابخردانه دولت آمریکا تاکید کرد: اشغالگران هرگز روی آرامش به خود نخواهند دید و راهی جز ترک این سرزمین ندارند‌ و مسلمانان جهان هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند‌ بخشی از پیکره جهان اسلام از آن جدا شود.

‌امیر حاتمی مسئولیت هرگونه افزایش تنش و خون ریزی بیشتر در منطقه را متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و ‌گفت: دولت آمریکا بایستی مسئولیت این تصمیم ضد امنیتی خود را بپذیرد .

وی در ادامه افزود: سیاست ‌جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از ملت مظلوم فلسطین ثبات و امنیت منطقه و محکومیت اقدامات تفرقه‌انگیز و یک جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و نسبت به این اقدام آمریکا هشدار می‌دهیم.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اضمحلال شجره خبیثه داعش اظهار داشت: توطئه بسیار سنگینی از سوی دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی برای منطقه تدارک و برنامه‌ریزی شده بود و می‌خواستند یک اختلاف دائمی را در بین شیعه و سنی و ملت‌های منطقه نهادینه کنند تا امنیت رژیم صهیونیستی تضمین شود.

امیر حاتمی با بیان اینکه نقشه دشمنان برای منطقه بسیار دقیق طراحی شده بود، تصریح کرد: اگر داعش از منطقه ریشه‌کن نمی‌شد عمر رژیم صهیونیستی برای مدت طولانی در سایه امنیت و آرامش قرار می‌گرفت و ملت‌های منطقه به جای مبارزه با اسرائیل و گروه‌های تروریستی، مشغول جنگ با یکدیگر بودند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تمام کسانی که در این مسیر به درجه جانبازی نائل آمدند، تاکید کرد: امروز باید به خود ببالیم که در مبارزه با گروه ‌‌ترویستی داعش و پشتیبانان آن نقش داشتیم و به طور حتم این مسیر را ادامه خواهیم داد.

وزیر دفاع با بیان اینکه گروه‌‌های ترویستی از یک ایده و تفکر خاصی تغذیه می‌شوند که هنوز پابرجاست، اضافه کرد: باید هوشمندانه اقدامات گرو‌ه‌های تروریستی را رصد کنیم تا ان‌شاالله ریشه این شجره خبیثه به طور کامل خشکانده شود.

امیر حاتمی ‌با اشاره به اینکه داعش ‌اولین و آخرین حربه دشمنان در منطقه نخواهد بود، افزود: توطئه دشمنان همچنان ادامه دارد و یقین داریم دستگاه توطئه استکبار جهانی با سرکردگی آمریکا همچنان‌ در ابعاد مختلف فعال بوده ‌و یکی از اهداف آنها به طور حتم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سیر تکاملی صنعت دفاعی به خوبی پیش رفته است، گفت: تمام اقدامات امروز وزارت دفاع در مسیر تکامل صنعت دفاعی‌ است و وقتی به ۴۰  سال گذشته نگاه می‌کنیم باید سجده شکر به جای بیاوریم و عزم و ا‌راده جدی برای ادامه این مسیر داشته باشیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • روز ۲۱۰ طوفان‌الاقصی| درگیری در طولکرم
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • پیام عربستان به تل‌آویو درباره حمله به رفح
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند