Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امروز تیم فوتبال استقلال پس از 4 روز تعطیلی ساعت 10:40 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد.

شفر پیش از شروع تمرین با تک تک بازیکنان دست داد و برخورد گرمی با آنها داشت و در ادامه دقایقی با بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت.

پیش از شروع تمرین و هنگامی که سرمربی استقلال قصد حضور در زمین را داشت در حال خوردن بیسکوئیت بود که این اتفاق حتی درون زمین چمن هم ادامه داشت و سوژه عکاسان ورزشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از صحبت های شفر با بازیکنان که حدود 15 دقیقه به طول انجامید ،آبی پوشان به دویدن و گرم کردن بدن های خود پرداختند.

بازیکنان استقلال بعد از بیست دقیقه گرم کردن و تمرینات کششی  به بازی هندبال پرداختند. آبی پوشان در این بازی باید ضربه نهایی را با پا یا سر به سمت دروازه می زدند.

بخش بعدی تمرین استقلال نوعی بازی فوتبال بود که بازیکنان باید 2 به 2 دست هایشان را به هم گره کرده و به بازی مشغول می شدند.

پاس کاری ترکیبی بخش بعدی تمرین استقلال بود .

آبی پوشان در تمرین امروز به انجام کارهای سرعتی پرداختند.

هنگام ورود جباروف به محل تمرین برخی هواداران با او عکس یادگاری انداختند.

با وجود مطرح شدن اسامی مختلف در لیست مازاد استقلال امروز یعقوب کریمی و لئوناردو پادوانی در محل تمرین آبی پوشان حاضر شدند و بدون مشکل تمرین کردند.

همچنین غیبت بیت سعید در تمرین امروز استقلالی ها باعث شد تا جدایی قطعی او قوت بگیرد که در نهایت مشخص شد این بازیکن به دلیل مصدومیت در کلینیک باشگاه حضور دارد.

در تمرین امروز استقلال، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری نیز غایب بودند که این 2 بازیکن هم در کلینیک باشگاه حضور داشتند.

نصراله عبداللهی در تمرین امروز استقلال حضور داشت.

شهباززاده مهاجم استقلال هم پس از ترک ورزشگاه آزادی در آستانه دیدار با سپاهان در نهایت در تمرین امروز حاضر شد و بدون در نظر گرفتن جریمه توسط شفر به تمرین پرداخت.

یک خانم در تمرین امروز آبی ها حضور داشت که پس از بیست دقیقه زمین محل تمرین استقلالی ها را ترک کرد.

مهدی رحمتی و حسینی زیر نظر نامداری به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند. بابازاده گلر سوم آبی ها در تمرین امروز غایب بود.

در تمرین امروز  روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، پژمان منتظری، یعقوب کریمی، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده بازیکنانی بودند که جلسه ای را با شفر برگزار کردند.

علی قربانی در تمرین امروز با برزای به شوخی پرداخت.

 طبق تصمیم شفر قرار بود بازیکنان در نوبت عصر هم تمرین کنند که در نهایت آبی پوشان از سرمربی تیم خواستند که به جای عصر، تمرین قبل از ظهر به پایان نرسد و ادامه پیدا کند. شفر هم با درخواست بازیکنان موافقت کرد و تمرین دوباره پیگیری شد.

بازیکنان در ادامه تمرین به برگزاری فوتبال درون تیمی پرداختند.

انتهای پیام/

درخواست استقلالی ها از شفر و بازگشت سجاد بدون جریمه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!

به گزارش "ورزش سه"، گلر جوان استقلال در تمرین امروز با تمرکز خاصی به وزنه‌زدن پرداخت و در سالن وزنه با آرامش خاصی آماده‌سازی خود برای دیدار با تراکتور را دنبال می‌کرد.

محمدرضا خالدآبادی که سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن هوادار را دارد و همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی به میدان رفته گلر کم تجربه ای نیست و آماده شدن برای یک دیدار مهم را به خوبی بلد است، او می‌داند که این یک فرصت ویژه برای اوست و می‌تواند سرنوشت فوتبالی‌اش را تحت تاثیر قرار دهد و با توجه به اهمیت این موضوع تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در طول فصلی که گذشت استقلال در تمام مسابقات سیدحسین حسینی را درون دروازه در اختیار داشت و عملکرد خوب و نقش تاثیرگذار او به عنوان کاپیتان باعث شده بود تا فرصت به خالدآبادی نرسد اما محرومیت سیدحسین این فرصت را در اختیار خالدآبادی قرار داد تا در 6 هفته پایانی پیراهن استقلال را بر تن کند.

خالدآبادی فصل گذشته همراه با تیم هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و در نقش جهان مقابل سپاهان به میدان رفته بود و با بازی‌های پرتماشاگر بیگانه نیست و بازی کردن تحت فشار و جو ورزشگاه‌های پرهوادار را بلد است.

او در دیدار با تراکتور گلر اصلی استقلالی‌ها خواهد بود و جواد نکونام امیدوار است تا این گلر جوان عملکردی مشابه سیدحسین حسینی را داشته باشد و بتواند کلین‌شیت دیگری را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد