Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > خوزستان - با توجه به اهمیت چشمه های پرتوزا در تجهیزات اندازه گیری شرکت و به منظور افزایش آمادگی برای مقابله و کنترل بحران های احتمالی، مانور مقابله با حوادث پرتویی در این شرکت برگزار شد.

با توجه به اهمیت چشمه های پرتوزا در تجهیزات اندازه گیری شرکت و به منظور افزایش آمادگی برای مقابله و کنترل بحران های احتمالی، مانور مقابله با حوادث پرتویی در این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در این مانور که با مشارکت واحد رادیو ایزوتوپ، تولید، حراست و hse برگزار شد، کارکنان واحد رادیو ایزوتوپ طی یک فرآیند وعملیات از پیش طراحی شده و توسط نیروهای آموزش دیده تحت نظر سازمان انرژی اتمی اقدام به مهار چشمه سزیوم که از ظرف خود خارج شده بود کردند.

پس از پاکسازی محل حادثه، وضعیت سایت به حالت عادی برگشت و همچنین این چشمه پس از انتقال به یک کانتینر حفاظتی موقتی با اسکورت نیروهای حراست و آتش نشانی به منطقه بی خطر که برای این کار طراحی شده بود منتقل شد.

در این مانور از ابزار و تجهیزات خاص استفاده شد تا در عمل کارایی این تجهیزات مورد ارزیابی قرار گیرد .در پایان با بازبینی تصاویر ضبط شده، واحد رادیو ایزوتوپ اقدام به تجزیه تحلیل و اقدامات اصلاحی نمود تا در صورت وقوع هر حادثه ای  آمادگی لازم وجود داشته باشد.

 

46

کلید واژه‌ها : صنعت -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد