Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@06:01:37 GMT

یک مسئول: 20 درصد سهمیه اشتغال همدان محقق شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۷۸۲

یک مسئول: 20 درصد سهمیه اشتغال همدان محقق شده است

جمال حداد همدانی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان همدان بیان کرد: طبق گزارش سامانه رصد اشتعال، سهمیه شهرستان همدان برای سال جاری ایجاد پنج هزار و 931 فرصت شغلی است که تا به امروز طبق آمار ثبت شده در سامانه یک هزار و 162 شغل ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: طبق گزارش سامانه اشتغال، میزان فرصت شغلی ایجاد شده توسط اداره هایی نظیر راه و شهرسازی، علوم پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فناوری اطلاعات، آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری و شرکت ملی نفت صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان بیان کرد: سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی همدان 60 میلیارد ریال است.
حداد همدانی افزود: 509 متقاضی امسال برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به میزان 38 میلیارد و 780 میلیون ریال معرفی شدند که 354 طرح به ارزش 36 میلیارد و 688 میلیون ریال بررسی و تایید شد اما تاکنون چهار میلیارد و 638 میلیون ریال تسهیلات به 81 متقاضی پرداخت شده است.
وی درباره اقدام های صورت گرفته برای پرداخت تسهیلات خود اشتعالی گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان همدان بک هزار و 564 طرح را به بانک های عامل معرفی کردند که تاکنون 709 متقاضی موفق به دریافت 131 میلیارد و 232 میلیون ریال تسهیلات شدند.
دبیر کارگروه اشتغال شهرستان همدان اظهارکرد: امسال شاهد افزایش شمار بیمه شدگان اجباری هستیم و 2 هزار و 280 تن بیمه شدند.
حدادهمدانی اظهارکرد: جهادکشاورزی شهرستان همدان امسال 45 طرح به وسعت 883 هکتار را برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی کرده که 37 طرح به وسعت 617 هکتار اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کرده است.
وی بیان کرد: 130 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی شهرستان همدان پرداخت شده که 60 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات رونق بوده و سه میلیارد و 280 میلیون ریال در قالب بلاعوض به کشاورزان پرداخت شده است.
وی درباره شماره افراد جذب شده در سامانه طرح کاروزی توضیح داد: سهمیه شهرستان در طرح کارورزی یک هزار و 312 نفر است و تاکنون 30 تن جذب شدند.
وی گفت: پرداخت یک سوم حقوق ماهانه به فرد متقاضی، اثر روانی بر روی کارورزان گذاشته و موجب کاهش استقبال از این طرح شده است.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

مسعود ایرانی بیان کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.

او افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.

ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • (عکس) کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در استان لرستان
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد