Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@17:31:29 GMT

آیفون ایکس برای روس‌ها ارزان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۰۳۵

آیفون ایکس برای روس‌ها ارزان می‌شود

ایتنا - فروشگاه‌های اپل قیمت تلفن آیفون X را در روسیه کاهش دادند.


در ماه نوامبر همزمان با عرضه جهانی این گوشی جدید، قیمت گوشی آیفون X با حافظه ۶۴ گیگابایت ۷۹۹۹۰ روبل و با حافظه ۲۵۶ گیگابایت به قیمت ۹۱۹۹۰ روبل به علاقه مندان عرضه شد و حتی خریداران یک هفته زودتر در مقابل فروشگاه های اپل در روسیه صف کشیده بودند اما اکنون این شرکت قیمت این دو مدل گوشی خود را 10 هزار روبل (۱۷۰ دلار) کاهش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، به گفته کارشناسان اقتصادی چنین کاهش قیمتی در آستانه سال نو میلادی کاملا منطقی است، در ابتدای عرضه به دلیل علاقه خریداران و محدودیت تولید محصول درخواست های بازار زیاد بود و اکنون با کاهش قیمت عطش دیگر خریداران برای به دست آوردن گوشی تلفن جدید علی رغم نیاز شخصی، بطور ناخواسته افزایش می‌یابد و به فروش بیشتر این کمپانی کمک می‌کند.

همچنین پیش بینی می‌شود بعد از سال نو میلادی، بازهم قیمت پرچمدار اپل در بازار روسیه کاهش یابد. هم‌اکنون تحویل گوشی های جدید اپل به دلیل تولید زیاد و پر بودن انبارهای شرکت، بصورت روزانه و مستقیم صورت می گیرد و نیازی به پیش خرید و انتظار چند هفته نیست.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند

ایتنا - طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اپل تصمیم دارد در سال های آینده یک آیفون تاشو و یک رایانه مک یا تبلت آیپد هیبریدی تاشو عرضه کند.
هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده‌اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گزارش ایتنا از مهر، به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • عرضه فیس آیدی اپل با مدل آیفون ۱۸ پرو
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر