Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را جهت اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ زهرا رمضان‌پور، همسر شهید مدافع حرم سرهنگ دوم مرتضی زرهرن، قرآن شخصی این شهید را جهت اهدا به فیلمسازان در اختیار دبیرخانه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زهرا رمضان پور، همسر شهید مدافع حرم، مرتضی زرهرن، در این باره گفت: در دنیای امروز هرکدام از فیلمسازان جشنواره عمار و بچه‌های ارزشی، رزمنده‌ای در حال نبرد برای کشور محسوب می‌شوند که اگر غفلت کنند و بصیرت نداشته باشند همانند دست دشمن برای کشور عمل می‌کنند.

این همسر شهید اظهار داشت: فیلمسازان بابصیرتی که از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند این لیاقت را دارند که مورد حمایت و پشتیبانی همه مردم قرار بگیرند. بخصوص بچه‌های عمار که دغدغه آن‌ها حمایت از اسلام، ولایت فقیه و مقابله با چالش‌های پدید آمده در کشور توسط دشمنان انقلاب از جمله اسرائیل است.

وی تصریح کرد: آشنایی من با جشنواره مردمی فیلم عمار به چندسال قبل برمی گردد که از طریق تیزرهای تلویزیونی در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری قرار گرفتم، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزشمند می‌دانم، زیرا چالش‌های کشور را با خط ولایت فقیه پیگیری می‌کند.

این همسر شهید ادامه داد: این آشنایی من با جشنواره عمار تا زمان شهادت همسرم ادامه داشت، بعد از این زمان بود که علاقمند شدم به عنوان همسر شهید در مسیر همکاری و حمایت از برگزاری این جشنواره فعالیت کنم.

وی تاکید کرد: هدایایی که برای دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کردم، قرآن همسر شهیدم و پرچمی با نقش «ما تا آخر ایستاده‌ایم» بود و ایمان دارم تمامی اهداف شهدا در همین یک جمله «ما تا آخر ایستاده‌ایم» خلاصه شده است.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های منتخب جشنواره عمار عنوان کرد: تا جایی که توانایی دارم فیلم‌های این جشنواره را برای مردم نمایش می‌دهم، تلاش می‌کنم با برگزاری این برنامه‌ها ضمن گشودن افق دید اطرافیان خود در مسیر انقلاب، در جهت حفظ ارزش‌های انقلابی قدم بردارم و تا امروز فیلم‌های مدافعان حرم را اکران کردم.

رمضان پور خاطرنشان کرد: شهید مرتضی زرهرن با درجه سرهنگی از تیپ نوهد، به صورت داوطلب به سوریه اعزام شد و در درگیری با گروه تکفیری داعش به شهادت رسید.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند هدایای مردمی خود را جهت اهدا به فیلمسازان به دبیرخانه جشنواره عمار به نشانی تهران، میدان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، حسینیه هنر، پلاک ۶۰ ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فیلم سینمایی زندگی شهید محیط زیست، «هوشنگ نصیری» در راستای ترویج فرهنگ ایثار، میهن‌دوستی و توجه به محیط‌زیست تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی اظهار کرد: زندگی شهید هوشنگ نصیری با هدف اشاعه فرهنگ شهادت و توجه به مقوله محیط زیست در قالب یک فیلم ساخته خواهد شد.

وی افزود: این فیلم سینمایی با همکاری معاونت استان‌های سازمان صداوسیما، مرکز صداوسیمای استان خوزستان و اداره کل محیط‌زیست استان خوزستان و با راهبری معاونت آموزش و مشارکت‎‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‎ زیست ساخته خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شهید نصیری از اولین شهدای محیط زیست در جنگ تحمیلی هستند که با توجه به ویژگی های فردی و اخلاقی نیازمند توجه ویژه به‌عنوان الگوی فرهنگی و محیط زیستی بودند.

مرادی با اشاره به اهدای یک جلد کلام‌الله مجید به خانواده شهید محیط‎ زیست، هوشنگ نصیری توسط مقام معظم رهبری تأکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نشانه تکریم و احترام به شهدای محیط زیست، سال گذشته در کنگره بزرگداشت شهدای محیط‌زیست در اهواز یک جلد مصحف شریف را به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کردند که توجه جدی افکار عمومی و رسانه‌ها را به خود جلب کرد و این امر باعث شد تا ایده اولیه تهیه این فیلم در معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی ایجاد شود.

وی تهیه فیلم، مستند، کتاب و سایر محصولات فرهنگی از زندگی شهدای محیط‌بان را از راهبردهای اصلی معاونت آموزش و مشارکت‎های مردمی در سازمان حفاظت محیط‌زیست دانست و اضافه کرد: شهدای محیط‌‎بان در خط مقدم ترویج فرهنگ ایثار و وطن دوستی قرار دارند و ما باید به‎ عنوان متولیان حوزه فرهنگ و آموزش در انعکاس سبک زندگی، باورها و تلاش‌های این عزیزان در حفاظت از محیط‌زیست کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.

معاون آموزش و مشارکت‌‎های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه بودجه این فیلم سینمایی مستند توسط سازمان حفاظت محیط زیست تأمین خواهد شد، گفت: در تهیه این فیلم از عوامل درجه یک و حرفه‌ای سینمای کشور استفاده خواهد شد تا تأثیرگذاری و ماندگاری این مجموعه سینمایی در اذهان عمومی جدی و عمیق باشد.

کد خبر 749130

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر