Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه– ایرنا– نماینده مردم پلدشت، ماکو، شوط و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای اجرای طرح های عمرانی در شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران 2 هزار و 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا عین الله شریف پور روز یکشنبه در دیدار با فرماندار شهرستان چالدران در فرمانداری این شهرستان افزود: در سال جاری قرار داد ساماندهی فضاهای آموزشی 26 باب مدرسه 2 تا 6 کلاسه در مناطق روستایی و شهری این شهرها منعقد و برای اجرا به پیمانکاران واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای تسریع در اجرای کار، اعتبارات لازم برای اجرای فضاهای آموزشی در اختیار اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس آذربایجان غربی قرار گرفته است.
نماینده خانه ملت اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان عملیات اجرایی درمانگاه های شهر 'آواجیق' در شهرستان چالدران و 'پورناک' در شهرستان پلدشت آغاز شده و چند خانه بهداشت نیز در روستاهای این شهرها در حال اجرا است.
شریف پور با اشاره به مصوبات سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به چهار شهرستان شمال استان گفت: عملیات بهسازی و آسفالت ریزی 75 کیلومتر از راه های ارتباطی روستایی ماکو، شوط، پلدشت و چالدران اجرا می شود.
وی افزود: گازرسانی به 100 روستای این شهرها نیز به زودی آغاز می شود.
نماینده مردم ماکو،شوط، پلدشت و چالدران با بیان اینکه تاکنون عملیات اجرایی طرح هادی در 10 روستا این شهرها پایان یافته است، افزود: اجرای طرح های هادی در 12 روستای دیگر نیز در حال اجراست.
7129/2093
خبرنگار: توحید محمودپور ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو