Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@05:31:37 GMT

نیاز 6 روستای ازگله به کانکس‌های مسکونی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۹۷۷۳

نیاز 6 روستای ازگله به کانکس‌های مسکونی

علی اصغر رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: جهادگرن قرارگاه شهید همدانی در قالب یک تیم به روستاهای مجتمع امام علی(ع)، کانی رش، کاک میرکی، دره ژاله، تپه کبود حسن، و تپه کبود عبدالحمید رفتیم و نیازهای این روستاها از قبیل کانکس‌های مسکونی را برآورد کردیم.

وی افزود: با توجه به کانکس های توزیع شده در این روستاها در مجموع این 6 روستا به 30 کانکس مسکونی نیاز دارند که این کانکس‌ها از طریق قرارگاه و کمک های مردمی تهیه شده و در این روستاها توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فنی قرارگاه سازندگی شهید همدانی اظهارداشت: جانمایی  این کانکس های مسکونی صورت گرفته و سکوی نصب کانکس ها نیز با مشارکت مردم ساخته و آماده گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ضمن حضور در این روستاها اقدام به توزیع قوطی‌های شیر خشک در بین خانواده هایی که فرزند خردسال دارند، کردیم.

رحیمی گفت: همچنین در این روز با توجه به درخواست مردم چهار کانکس در شهر ازگله و پنج کانکس در روستای دره ژاله جابجا شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان