Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به دو دلیل به پرسپولیس باختیم اول اینکه بازیکنانم تا دقیقه ۷۰ خوب بازی کردند و بعد تحلیل رفتندو دلیل دیگرش هم این بود که یکی دو بازیکن ما سرحال نبودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فراز کمالوند بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «پرسپولیس بهتر از ما بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل اصلی ما در این بازی فشردگی بازی ها بود. در ۱۰ روز سه بازی انجام دادیم. بازیکنان ما تا دقیقه ۷۰ خوب بازی کردند و بعد تحلیل رفتیم و دلیل دیگرش هم این بود که یکی دو بازیکن ما سرحال نبودند.»

وی در مورد اینکه ۲ گل تیمش دریافت کرد، گفت: «وقتی تیم گل می‌خورد من مقصر هستم، البته باید بگویم یکی دو بازیکن ما امروز سرحال نبودند، ضمن اینکه باید بگویم پرسپولیس بازی‌اش عقب افتاده، پس دلیلی ندارد به تیم ما فشار بیاید! ما فقط ۱۳-۱۴ بازیکن بزرگسال داریم و اگر بخواهیم با کیفیت خوب بازی کنیم باید فاصله بازی‌هایمان بیشتر شود، از سازمان لیگ و فتاحی خواسته‌ام که زمان بازی ما را ۲-۳ روز عقب بیاندازد.»

وی در مورد اینکه در نیم‌فصل دوم روند خوب نفت آبادان ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: «نفت آبادان در این فصل بهترین نتایج را در چند سال اخیر گرفته که بی‌سابقه بوده است، اگر تیم را تقویت کنیم نفت آبادان از رده ششم هم بالاتر می‌آید، به مردم خوب آبادان در روز اول قول داده بودم که امسال بدون استرس و نگرانی از سقوط فصل را پشت سر می‌گذاریم و نیم‌نگاهی هم به بالای جدول خواهیم داشت.»

کمالوند خاطرنشان کرد: «شاهد بازی خوبی بودیم اما از سمت پرسپولیس این تیم بهترین روزهای خود را سپری می‌کند، ما در ۱۰ روز گذشته سومین مسابقه خود را هم امروز برگزار کردیم و فشار زیادی روی تیم ما بود، در این مدت با تیم‌های تراکتورسازی، استقلال خوزستان و امروز هم با پرسپولیس روبرو شدیم، در ۲۰ دقیقه پایانی کمی از نظر بدنی کم آوردیم ضمن اینکه چند بازیکنمان هم روز خوبی را نداشتند.»

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی آنا که چرا تیمش تدافعی بازی می‌کرد، گفت: «همانطور که گفتم از نظر بدنی دچار مشکل شده و مجبور شدیم عقب‌نشینی کنیم، برگزاری بازی‌های فشرده برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس سخت نیست چون بازیکن دارند اما برای ما کار بسیار سختی است. از سازمان لیگ می‌خواهم تا برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای ما داشته باشد چون ما در جام حذفی احتمالاً مقابل پرسپولیس و سپس باید برابر استقلال به میدان برویم.»

وی در مورد اینکه محمد ابراهیمی قرار است به تیم نفت آبادان بیاید و می خواهید او را با پریرا معاوضه کنید، گفت: «من تراکتورسازی را از صمیم قلب دوست دارم و نمی‌خواهم هیچ وقت این تیم را تضعیف کنم. تا زمانی که ابراهیمی را از تیم تراکتورسازی کنار نگذاشته اند با او مذاکره نمی‌کنیم اما اگر این بازیکن بخواهد به استقلال یا سپاهان برود ما هم یکی از مشتریان این بازیکن هستیم. اکنون دومساله داریم اول اینکه ابراهیمی در تراکتورسازی باقی می‌ماند یا نمی‌ماند اگر او در تراکتور باشد که بحثی نداریم اما اگر بخواهند او را کنار بگذارند ما هم به سراغ این بازیکن خواهیم رفت. ابراهیمی سه سال پیش همین شرایط را در تراکتورسازی داشت و او به گسترش امد و احیا شد و دوباره نیم فصل مثل کیانی به تراکتورسازی بازگشت زیرا تراکتورسازی به او نیاز داشت و ما هم با کمال میل او را به این تیم دادیم. من خاطرات خوبی با تراکتورسازی و هوادارانش دارم و نمی‌خواهم آن را خراب کنم به همین دلیل دنبال تضعیف این تیم نیستم.»
سرمربی نفت آبادان در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: «در این مورد زیاد صحبت شده و دیگر نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم وقتی تیمی وارد لیگ حرفه ای می شود طبق مصوبه مجلس دولت نمی‌تواند به آن کمک کند این مشکلی است که ما داریم همانطور که نفت تهران همین مشکل را داشت.مسئولان به دنبال این هستند تا از طریق اسپانسر یا روش های دیگر این مشکل را حل کنند و به تیم کمک کنند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان گفت: دوستان منتظر این هستند که ما چیزی بگویم و محروم کنند، چه جریمه نقدی باشد و چه نحوه دیگری. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد کریمی بعد از بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، گفت: بازی درگیری زیادی داشت و ما سعی کردیم بیشتر فضاها را پوشش دهیم. در اواخر بازی که پرسپولیس 10 نفره شد توانستیم فشار بیشتری بگذاریم و یک موقعیت خیلی خوب هم هادی محمدی داشت که متاسفانه تبدیل به گل نشد. فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بود.

وی در مورد اینکه انتظارات از ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران بیشتر بود، عنوان کرد: قبول دارم انتظارات از این بازی خیلی بیشتر است و نسبت به کیفیت بازی  آنطور که هواداران دوست داشتند، برآورده نشد. این موضوع به این دلیل بود که شرایط هر دو تیم خیلی سخت بود و 2 تیم قصد نداشتند که در زمین بازنده باشند. به همین خاطر جو خیلی سختی ایجاد شده بود.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در لیگ برتر تیمش به جایگاه بالاتری برسد و در جام حذفی حضورشان ادامه دارد، گفت: روی کاغذ هنوز شانس داریم و امیدوار هستیم. جام حذفی هم که جام شگفتی‌ها است و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که یک جام برای هواداران بیاوریم.

«هواداران سپاهان دل پُرخونی از فدراسیون فوتبال دارند.» کریمی در واکنش به این جمله خبرنگار گفت: الان هر صحبتی کنم، محروم می‌شوم. دوستان منتظر این هستند که ما چیزی بگویم و محروم کنند! چه جریمه نقدی باشد و چه نحوه دیگری. حالا جریمه نقدی به کنار، من از بازی محروم می‌شوم. خودتان می‌دانید از اول فصل برای ما چه مشکلاتی به وجود آوردند. از ما امتیاز کم کردند. بازیکن ما را محروم کردند و خیلی شرایط را برای ما سخت کردند. با این حال با این همه شرایط سختی که بود ما توانستیم ادامه بدهیم. هر تیمی که جای ما بود با مشکلات بیشتری روبه‌رو می‌شد و نمی‌توانست ادامه بدهد.

کریمی راجع‌به اظهار نظر درویش درباره اتلاف وقت بازیکنان سپاهان، عنوان کرد: ما وقتی تلف نکردیم. داور بازی آنجا بود. برخوردی صورت گرفت و بازیکن ما درد داشت و داور بازی را نگه داشت. هیچ وقت کشی انجام ندادیم. 

وی با ارزیابی عملکرد داور گفت: از داوری راضی نیستم. سوت‌های پنجاه- پنجاه را به نفع حریف زد. صحنه‌های مشابه را برای پرسپولیس خطا می‌گرفت اما برای سپاهان دستور به ادامه بازی می‌داد. هر چه به او می‌گفتیم، می‌گفت نه!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم