Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان از برگزاری همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» در گلستان خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت طلاب و دانشجویان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اویوب وردانی، عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بحث عفاف و حجاب یکی از مباحث جدی به شمار می آید که این موضوع امروز در جامعه کمی کم رنگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حفظ دین مردم و جامعه را از رسالت های حوزه علمیه دانست و افزود: یکی از ضرورت هایی که دین اسلام هم در قرآن و هم در روایات تاکید دارد مسئله عفاف و حجاب است که این موضوع از وظایف اصلی و مهم حوزه های علمیه به شمار می آید که باید در این حوزه تلاش های بسیاری صورت گیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: در همین راستا همایش ملی «حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت» در گلستان برگزار می شود که فرا خوان مقاله به سراسر کشور ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این همایش با همکاری و مشارکت دانشگاه فرهنگیان خواهران گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

وردانی اظهارکرد: امروز با توجه به اینکه دشمن اعتقادات مردم را مورد هدف قرار داده است می طلبد تا اهل قلم در این عرصه ورود پیدا کنند و برای حفظ این فرهنگ دینی و تاکید آن به وظایف خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: امروز با تبلیغاتی که از سوی دشمنان اسلام به راه افتاده ممکن است برخی ها حجاب را یک مانع بدانند که این موضوع نیاز به توجه لازم دارد.

وی اظهارکرد: همایش ملی حجاب پژوهی با تاکید قرآن و سنت در روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در سالن جامعه المصطفی گرگان با مشارکت طلاب و دانشجویان انجام خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل در جهت علمی و پژوهشی در دانشگاه ها، ترقیب و تشویق طلاب خواهر و ایجاد شور علمی از اهداف برگزاری این همایش خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی