Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادرس شاد گفت: تکلیف مطالبات کارگران شهرداری و پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری را به زودی مشخص می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهارکوار، در پی تجمع اعتراضی امروز صبح کارگران فضای سبز و خدمات شهری شهرداری کوار نسبت به عدم پرداخت حقوق 4 ماه اخیر خود توسط پیمانکار و شهرداری، جهانبخش دادرس شاد رئیس شورای شهر کوار در گفتگو با بهارکوار با تأکید بر دغدغه اعضای شورای شهر نسبت به استیفای حقوق کارگران شهرداری، گفت: کارگران مطالبه به حقی دارند و در جلسه با پیمانکاران فضای سبز و خدمات شهری به ایشان تأکید کرده‌ایم که باید حقوق و دستمزد کارگران را به موقع پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادرس شاد افزود: طبق قرارداد، پیمانکار همیشه می بایست حقوق دو ماه خود را پرداخت کرده باشد و سپس نسبت به مطالبه آن از شهرداری اقدام کند ولی با روال فعلی، تکلیف پیمانکاران را نهایتاً تا 10 روز آینده مشخص می کنیم.

 

رئیس شورای شهر با تشکر از شهردار کوار نسبت به پرداخت 3 ماه حقوق معوق کارگران در ماه های گذشته گفت: شهرداری را موظف کرده‌ایم که تا استیفای تمام حقوق کارگران تمام پروژه های عمرانی خود را متوقف و حتی اگر لازم باشد نسبت به فروش زمین های شهرداری اقدام کند.

 

دادرس شاد ادامه داد: از زمان روی کار آمدن شورای دور پنجم که سه ماه می باشد، حقوق 2 ماه کارگران را پیگیری و پرداخت کرده ایم و مقرر شده حقوق یک ماه دیگر را امروز پرداخت کنند و تلاش می کنیم تا پایان سال حقوق ایشان به روز شود.

 

شایان ذکر است سید حجت حسینی نایب رئیس شورای شهر نیز در تاریخ 22 آبان 96 در گفتگو با بهارکوار از مهلت سه روزه شورا به پیمانکار جهت پرداخت معوقات حقوق کارگران خبر داده بود و امیدواریم این بار تصمیمی جدی برای تحقق مطالبه به حق این قشر زحمت کش صورت گیرد.

 

بهارکوار همچنان پیگیر مطالبات کارگران شهرداری در ماه های آینده خواهد بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است