Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، ترزا می، نخست وزیر انگلیس به  ارائه گزارشی درباره موضوعات مختلف به پارلمان این کشور پرداخت.

وی با بیان اینکه تصمیمات مهم باید به جای لوگزامبورک در اینجا گرفته شود، گفت: حدود ۳ میلیون نفر از شهروندان اتحادیه اروپا هم اکنون در بخش‌های مختلف کشور ما در حال خدمت کردن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر انگلیس با تاکید بر اینکه رسیدن به هرگونه توافقی مستلزم رعایت حقوق این افراد نیز است، عنوان کرد: شهروندان اروپائی در لندن از حقوق اروپائی خود، اما با توجه با قوانین دادگاه عالی در این کشور برخوردار هستند.

می‌با بیان اینکه به تعهدات خود در دوران عضویت در اتحادیه اروپا پایبند هستیم، ادامه داد: در توافق روز جمعه همه چیز محفوظ است و زمانی که به توافق جامع با اتحادیه اروپا برسیم آن‌ها را اجرائی می‌کنیم.

وی افزود با اکید بر اینکه روز‌های تخصیص اعتبارت کلان در اتحادیه اروپا به پایان خود رسیده اند، اظهار داشت: توافق ما با اتحادیه اروپا دارای توافقات فرعی درباره ایرلند نیز است. شهرواندان در ایرلند شمالی نیز باید بتوانند آزادانه در مرز‌ها حرکت کنند. از وضعیت ایرلند شمالی به عنوان بخشی از دولت انگلستان حمایت می‌کنیم.

نخست وزیر انگلیس ادامه داد: از وضعیت ایرلند شمالی برای حضور در بازار‌ها نیز حمایت می‌کنیم. همه بخش‌های انگلستان شامل ایرلند شمالی از اتحادیه اروپا و بازار واحد اروپائی و موارد قضائی آن خارج می‌شوند. واحد‌های اجرائی ایرلند شمالی فعالیت خود را آغاز می‌کنند تا خواسته هایشان به گوش لندن برسانند.

می‌در ادامه با بیان اینکه مسأله برگزیت نرم یا سخت مطرح نیست، بلکه باید تردید درباره خروج ما از اتحادیه اروپا وجود نداشته باشد، گفت: امیدوارم و انتظار دارم که تمهیدات ما برای رأی دهندگان به برگزیت خبر خوبی باشد. از اتحادیه اروپا خارج می‌شویم؛ اما با نظم و با آرامش.

در ادامه این نشست جرمی کوربین به عنوان مخالف اظهار داشت: مذاکرات نمادین دولت ترزا می‌باعث شد که به توانائی‌های ترزا می‌در مذاکره برگزیت تردید داشته باشیم. نخست وزیر بگوید که چه مبلغی را باید به اتحادیه اروپا بدهیم؟

وی ادامه داد: آیا نخست وزیر می‌تواند تأئید کند که شهروندان انگلیسی در اتحادیه اروپا از حقوق خود برخوردار خواهند بود؟ آیا نخست وزیر می‌تواند بگوید که منظور وزیر برگزیت از ادامه روابط تجاری با اروپا چیست؟

ترزا می‌در پاسخ به اظهارات کوربین گفت: در ۲۹ مارس ۲۰۱۹ قطعا از اتحادیه اروپا خارج خواهیم شد. آنچه لازم است حصول اطمینان از عملی شدن تصمیمات درباره ادامه فعالیت‌های تجاری به ویژه درباره ایرلند شمالی پس از برگزیت است.

وی با بیان اینکه ما دنبال توافقی هستیم که برای انگلستان سودمند باشد، تصریح کرد: ما برگزیت موفقی خواهیم داشت؛ قول می‌دهم.

انتهای پیام/

تاکید نخست وزیر انگلیس بر خروج از اتحادیه اروپا در سایه نظم و آرامش

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده و این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. سبک شان تغییر کرده و من دوست دارم. 

وی ادامه داد: تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود، چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم. گل راحت خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترلش را در اختیار داریم، اما در نهایت مساوی می‌شود.

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به صورت کلی از شرایط راضی هستم، عنوان کرد: اینکه بازی مساوی شده مشکلی نیست، اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت کننده است. به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم.

اوزوزنیدیس تاکید کرد: ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما باز گردند. زنده روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه