Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@19:51:03 GMT

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس کنارک

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۳۷۳۴

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط پلیس کنارک

زاهدان - فرمانده انتظامی شهرستان کنارک گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان یک دستگاه تریلر حامل ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ غلام شهرکی اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی «بیردف» شهرستان کنارک هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه تریلر کشنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران در بازرسی از این تریلر ۲۹ هزار لیتر «نفتگاز» قاچاق را کشف کردند.

وی با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.‌

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت حیات اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله و مبارزه کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان جاسک از یک چهار دیواری در یکی از روستا‌های منطقه جگین، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

وی ارزش سوخت کشف شده را بنابر نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال اعلام کرده و افزود: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس