Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا- عزیز فیلی و مجتبی مرادی نوروزی روز سه شنبه در آیینی به ترتیب به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی و مشاور و مدیرکل حوزه استانداری کهگیلویه وبویراحمد معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، «عزیز فیلی» که پنجم آذر سال جاری با حکم «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور به عنوان معاون جدید عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود امروز به طور رسمی سکان این معاونت را عهده دار و جایگزین پژمان نیک اقبالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیک اقبالی نیز از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون عهده دار مسئولیت معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
مرادی نیز که از آغاز فعالیت علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در کنار وی بوده و در استان حضور داشته امروز به طور رسمی و در حکمی به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب و معرفی شد.
علی محمد احمدی از 25 شهریور امسال به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.
مرادی دارای دکترای حقوق و استاد دانشگاه است.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: علیزاده
3016/1662

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد مهدی اعلایی در شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مداخلات مردمی و گروه های جهادی در رابطه با پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی بین دانش آموزان داریم.   وی با اشاره به گروه‌های دانشجویی و یا اعضای انجمن اولیا و مربیان، تصریح کرد: این اقشار می‌توانند در حوزه‌های تربیتی و فرهنگی ورود کنند و تشکیل تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند در این زمینه موثر باشد. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان که با عنوان اختصاری نماد خوانده می شود، طرحی در راستای کمک به آموزش و پرورش برای توانمندسازی دانش آموزان است.   نقی سیاهکالی مرادی در این راستا با اشاره به راه اندازی خط تلفن ۱۵۷۰ افزود: کارشناسان از ساعت هشت تا ۲۰ توسط این شماره به سوالات دانش آموزان، والدین و عموم جامعه پاسخ می دهند.   وی اهداف راه اندازی این طرح را شناسایی به موقع دانش آموزان در معرض خطر و توانمندسازی معلمان دانست و ادامه داد: با اجرای این طرح می‌توان با مداخله سریع و به هنگام برای دانش آموزان آسیب دیده از بسیاری آسیب‌های بزرگتر پیشگیری کرد.   سیاهکالی مرادی همچنین کنترل و کاهش عوامل مخاطره آمیز و ارایه خدمات تخصصی و به موقع و رصد و پیگیری مستمر را از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح نامید.   استان قزوین دارای ۲۵۰ هزار دانش آموز است.

دیگر خبرها

  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد