Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@13:16:43 GMT

کنگره شعر ام البنین(س) برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۷۹۶۵

کنگره شعر ام البنین(س) برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: هشتمین دوره جشنواره شعر گلدسته های سپید با موضوع کنگره شعر ام البنین(سلام الله علیها) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ نخستین کنگره سراسری شعرو داستان حضرت ام البنین(سلام الله علیها) در قالب هشتمین دوره جشنواره شعر گلدسته های سپید در سطح ملی به میزبانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مسابقات دربخش نخست با موضوع حضرت ام البنین(سلام الله علیها) برای رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می شود.

 

بخش ویژه نخستین کنگره سراسری شعروداستان حضرت ام البنین(سلام الله علیها) نیز با موضوع مادران و همسران شهداء است.

 

توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با شاعران آئینی، آفرینش آثار ارزنده ادبی در نکوداشت مقام معنوی حضرت ام البنین(سلام الله علیها)، زنده نگه داشتن یاد وخاطرهی اسطوره های صبرومقاومت وتولید وارائه آثارفرهنگی ارزشمند در حوزه ادبیات عاشورایی از اهداف نخستین هشتمین دوره جشنواره شعر گلدسته های سپید با موضوع کنگره شعر ام البنین(سلام الله علیها) عنوان شده است.

 

قالب شعرآزاد بوده واشعار ارسالی نباید قبل از این در جشنواره دیگری شرکت داده شده باشند.

 

علاقه‌مندان می توانند در این دو موضوع آثار خود را به شکل شعر کلاسیک، شعر نو و داستان نویسی تا تاریخ 20 بهمن ماه سالجاری  رائه دهند.

 

شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق ایمیل، کانال تلگرامی@omolbanin96 و ارسال به آدرس پستی دبیرخانه، تهران جنت آبادشمالی، بالاتر از چهار راه شهید آبشناسان، بلوار سی متری المهدی(عج) ، مجتمع نور ارسال کنند.

 

اختتامیه و معرفی نفرات برتر این مسابقات دهم اسفند ماه سال جاری و همزمان با رحلت حضرت ام البنین(سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی «فرج الله شوشتری» را بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان  منصوب کرد.

در ابلاغ شوشتری  آمده است: جناب آقای فرج الله شوشتری، نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی با تأکید بر شاخص‌های، عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردمداری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.                        

گفتنی است فرج اله شوشتری؛ فرزند شهید نورعلی شوشتری(شهید وحدت)، متولد اردیبهشت ماه 1356، اهل خراسان و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مسائل ایران است و تا کنون مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان خراسان رضوی، عضو هیئت مدیره تأمین سرمایه بانک مسکن، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی، را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان