Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رژیم غاصب صهیونیستی به دلیل اینکه مردم فلسطین با الگو پذیری از قیام عاشورای امام حسین(ع) تا پای جان در مقابل زورگویان خواهند ایستاد آرزوی پایتختی قدس شریف را به گور خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی این مطلب را روز دوشنبه در آیین تجلیل از خادمین اربعین حسینی (ع) نیروی هوایی ارتش که در پایگاه شهید لشکری برگزار شد، عنوان کرد و گفت: نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای تفکر عاشورایی و حسینی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بخاطر همین تفکر عاشورایی است که نیروهای مسلح کشور شکست ناپذیرند و به لطف خدا و یاری امام حسین(ع) در هر عرصه ای که وارد شده اند پیروزی به ارمغان آورده اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به افتخارات 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: نیروهای مسلح با تفکر عاشورایی و الگویی که از سرور و سالار شهیدان گرفته اند، 8 سال در برابر تمام قدرت های استکباری ایستادگی کردند و همه دنیا شاهد پیروزی نظام قدرتمند اسلامی شد.

محمد حسنی توضیح داد: در جنگ 33 روزه غزه هم در سایه تفکر عاشورایی بود که رژیم صهیونیستی سیلی محکمی از جوانان مقاوم و شجاع فلسطین دریافت کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش ضمن گرامیداشت و تبریک ریشه کنی داعش گفت: علیرغم حمایت های دول زورگو و مستکبر از گروهک تروریستی داعش، جبهه مقاومت با تکیه بر تفکر عاشورایی بود که توانست داعش را ریشه کن و دنیا را از لوث وجودی این گروهک تکفیری پاک کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، حضور ارتش در میان زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان خادمان آن امام همام را حاوی این پیام عنوان کرد که ارتشِ مردمی کشورمان دارای تفکر عاشورایی بوده و دکترین دفاع خود را بر اساس این تفکر پیاده سازی می کند.

نماینده ولی فقیه در ارتش تصریح کرد: قطعا توان رزمی یگان هایی که از این جنس خادمان درآن خدمت می کنندبالا است و تفکر جهادی و خدمت رسانی در این نوع یگان ها حاکم می شود.

در پایان این مراسم از خادمین پیاده روی اربعین حسینی با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

در همین زمینه: بیانیه ارتش در محکومیت به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی رایزنی فرمانده ارتش پاکستان با مقامات ارشد ارتش درخصوص سفرهای خود به ایران و عربستان هرگونه مذاکره درباره توان موشکی ایران منتفی است

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از شبکه روسیا الیوم، پیر لودامار، مسئول واحد مین روبی سازمان ملل گفت: تخمین زدیم که ۳۷ میلیون تن آوار یا حدود ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع در نوار غزه وجود داشته باشد.

وی افزود: با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون، آواربرداری ۱۴ سال طول می کشد.

این مسئول سازمان ملل همچنین هشدار داد: حداقل ۱۰ درصد از مهمات شلیک شده منفجر نمی شود و بنابراین تهدیدی دائمی برای مردم، تیم های تخلیه کننده قربانیان از زیر آوارها و همچنین کارگرانی است که وظیفه آواربرداری را دارند.

در همین راستا، منابع خبری از تخریب گسترده شبکه آب و فاضلاب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و از بین بردن محصولات کشاورزی این شهر توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند.

شهرداری بیت‌لاهیا اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۷۰درصد از چاه‌های آب شمال غزه و ۵۰درصد پمپاژهای فاضلاب را تخریب کرده است.

این شهرداری همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تمام محصولات کشاورزی در بیت‌لاهیا را که سبد غذایی اولیه در غزه به شمار می‌رود، از بین برده است.

پیش از این دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی نابودی شهر بیت‌لاهیا در شمال غزه و قتل و کوچاندن مردم آن را آغاز کرده است.

این سازمان حقوق بشری تاکید کرد که نسبت به ارتکاب کشتار جدید در بیت‌لاهیا توسط ارتش رژیم صهیونیستی و اجرای عملیات کوچ اجباری جدید در سایه صدور دستورهای غیرقانونی علیه مردم آن برای تخلیه فوری که تقریبا ۵۰ هزار نفر هستند، هشدار می‌دهد.

این سازمان اضافه کرد که ارتش رژیم صهیونیستی قبل از صدور دستور تخلیه منطقه بیت‌لاهیا با طرح ادعای منطقه جنگی بودن آن، حملات هوایی و توپخانه‌ای فشرده را در این منطقه آغاز کرد.

دیدبان حقوق بشری اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ خود آورد: پناهگاه‌هایی که ارتش اسرائیل برای مردم بیت‌لاهیا مشخص کرده، ویران شده هستند و به هیچ وجه قابل سکونت نیستند. این مناطق بدون آب بوده و سیستم فاضلاب آن‌ها نیز به طور کامل نابود شده است.

در این بیانیه آمده است: هر منطقه ای که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند، نظامی است، به طور کامل ویران و کشتارهایی وحشتناک علیه کسانی که در آن باقی می‌مانند مرتکب می‌شود.

این سازمان حقوق بشری اضافه کرد: نسبت به هرگونه عملیات نظامی در بیت‌لاهیا هشدار می‌دهیم، این عملیات منجر به جنایت‌های خطرناک و نقض قوانین بین‌المللی انسانی می‌شود.

کد خبر 847449 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین سازمان ملل

دیگر خبرها

  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • با فرض استفاده از حدود ۱۰۰ کامیون آواربرداری غزه ۱۴ سال طول می کشد
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت