Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - جلال حسینی بهترین بازیکن نیم‌فصل شد تا یک بار دیگر، تیم‌هایی که سیدجلال را دارند در صدر جدول قرار بگیرند. 

به گزارش وبسایت نود، در پایان نیم‌فصل، جلال حسینی بهترین بازیکن لیگ از نگاه آنالیزورهای برنامه نود لقب گرفت. سیدجلال که در این فصل هشت مسابقه برای پرسپولیس بازی کرد، به طور میانگین نمره  خیلی خوب 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

38 را دریافت کرد تا در پایان نیم‌فصل، در صدرجدول نمرات قرار بگیرد. اتفاقی که برای حسینی، خیلی تازه نیست. سیدجلال در پایان فصل قبل هم بهترین بازیکن لیگ شده بود. جلال حسینی که فصل قبل 27 حضور در بازی‌های لیگ داشت، به طور میانگین نمره 2.56 را کسب کرد تا بهترین لیگ در پایان فصل باشد. اتفاقی که در موفقیت‌های پرسپولیس، نقشی انکارنشدنی دارد. 

پرسپولیس با سیدجلال، هیچوقت میانگین بیشتر از یک گل خورده در هر بازی نداشت. در نقطه مقابل، آن‌ها در 5 فصل بدون سیدجلال هیچوقت میانگین کمتر از یک گل خورده را ثبت نکردند. حتی دو فصل قبل که پرسپولیس برانکو نایب قهرمان شد و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بود هم در 30 بازی لیگ، 34 گل خورد. ولی لیگ شانزدهم، جلال حسینی آمد، این تیم بهترین خط دفاع ادوار لیگ را رقم زد، در نهایت قهرمان لیگ برتر هم شد. 

آمار پرسپولیس و جلال حسینی

 

فصل به فصل با جلال حسینی

ملوان: در اولین فصل حضور سیدجلال در لیگ برتر، ملوان به لیگ یک سقوط کرد. ولی بیشترین ضعف این تیم، خط حمله‌ای بود که در طول یک فصل فقط 17 گل زد. وگرنه ملوان در این فصل نسبت به سال قبل که جلال حسینی نبود، کمتر گل خورد. اما انقدر گل نزدند تا به لیگ یک سقوط کنند. بعد از یک فصل حضور در لیگ یک، با بازگشت به لیگ برتر عنوان سومین خط دفاع برتر لیگ را کسب کردند. 

لیگ دوم: 34 گل خورده

لیگ چهارم: 27 گل خورده

بعد از جلال حسینی: بعد از حضور در سه تیم برتر خط دفاعی لیگ، ملوان با جدایی سیدجلال جزو پنج خط دفاع ضعیف لیگ قرار گرفت. 

  سایپا: عنوان دومین خط دفاع برتر لیگ را در اولین فصل حضورش در سایپا، به این تیم هدیه کرد. در فصل دومش هم قهرمانی را با سایپا تجربه کرد. تنها فصل بد تیم‌ها با حسینی به آخرین حضور این بازیکن در سایپا به یاد آورده می‌شود. سایپای لیگ هشتم آمار عجیب 50 گل خورده را به جای گذاشت.

لیگ پنجم: 21 گل خورده

لیگ ششم: 31 گل خورده

از لیگ هفتم تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر به عدد هجده رسید.

لیگ هفتم: 35 گل خورده

لیگ هشتم: 50 گل‌خورده

بعد از جلال حسینی: سایپا فصل آخر با سیدجلال حسینی آمار عجیب 50 گل خورده را به جای گذاشت. ولی در فصلی که حسینی این تیم را ترک کرد، سایپا بیشتر از 50 گل خورد! 

  سپاهان: سیدجلال سه فصل در سپاهان حضور داشت. فصل نخست، دومین تیم برتر دفاعی لیگ بودند. در دو فصل دیگر هم بهترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص دادند. در هر سه فصل هم قهرمان لیگ برتر شدند.

لیگ نهم: 30 گل خورده

لیگ دهم: 29 گل خورده

لیگ یازدهم: 27 گل خورده

بعد از سیدجلال حسینی: در فصلی که در این تیم دیگر خبری از حسینی نبود، سپاهان نزدیک به دو برابر استقلال گل خورد. 

 

پرسپولیس: اوج شاهکار حسینی با پرسپولیس بود. جایی که رکورد لیگ برتر را با دریافت فقط پانزده گل جابه‌جا کردند.

لیگ دوازده: 31 گل خورده

لیگ سیزدهم: 15 گل خورده

بعد از سیدجلال حسینی: با جدایی سیدجلال، پرسپولیس لیگ چهاردهم بیش از دو برابر لیگ سیزدهم دروازه‌اش باز شد.  

  نفت تهران: جلال حسینی بعد از یک فصل حضور در حاشیه خلیج فارس با نفت تهران به لیگ برتر بازگشت. عنوان دومین خط دفاع برتر لیگ شاهکاری بود که او به نفت هدیه کرد. اگر تیم ویسی رکورد بهترین خط دفاع لیگ را جابه‌جا نمی‌کرد شاید نفت از این حیث تیم اول لیگ هم می‌شد.

لیگ پانزدهم: 21 گل خورده

بعد از سیدجلال حسینی: نفت تهران در اولین فصلِ بدون سیدجلال، 13 گل بیشتر از سال قبل خورد. 

 

دوباره پرسپولیس: سیدجلال برگشت و پرسپولیس علاوه بر اینکه تعداد گل‌های خورده تیم را نسبت به فصل قبل بیش از دو برابر بهبود داد، بهترین خط دفاع ادوار لیگ هم به نام پرسپولیس ثبت شد.

لیگ شانزدهم: 14 گل خورده

لیگ هفدهم: پرسپولیس در این نیم‌فصل فقط شش گل خورد. در هشت مسابقه‌ای که سیدجلال حضور داشت، فقط یک گل خوردند. 

افتخارات جلال حسینی در ادوار لیگ برتر

 

حسام محسنیان

 

14001

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی مقابل فولاد تلاش کردیم تیم را برای بازی بسیار دشوار مقابل پیکان آماده کنیم. تلاش کردیم بازیکنان را توجیه کنیم که تمام کردن کار از شروع کردن آن خیلی مهم‌تر است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بازیکنان باید به این باور رسیده باشند که باید لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند.

عنایتی: خواسته ویسی منطقی است، نظارت‌ها بیشتر شود

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی