Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز می توان به جرات گفت در حوزه دفاعی دریایی تمام تجهیزات مربوط به شناورهای سطحی و غیر سطحی کشور بومی شده است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حسین خانزادی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی در جزیره کیش افزود: جوانان این مملکت با استفاده از ظرفیت های ملی و دانشگاه ها و مراکز علمی این افتخار بزرگ را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امروز می توانیم نشان دهیم برای سایر ملت های جهان الهام بخش باشیم که با وجود تحریم ها و فشارهای همه جانبه به این اقتدار دست یافتیم.
وی اظهار کرد: هیچ قله و دانشی برای جوانان این مملکت وجود ندارد که نتوانند آن را فتح کنند.
خانزادی افزود: امروز منطقه های دریایی در دریاهای آزاد که در سال های گذشته درگیر دزدی دریایی بود از امنیت خوبی برخوردار است.
وی گفت: مناطق آبی تحت حاکمیت جمهوری اسلامی است و بدون هر گونه استثناء، امنیت شبانه روزی برقرار است و به کشورهای منطقه کمک می کنیم.
وی تصریح کرد: هر جا نیاز بوده با دزدی دریایی به طور قاطع برخورد کردیم و امروز اقیانوس هند یکی از امن ترین مناطق دریایی جهان است.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی و دریانوردی سه شنبه شب با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در محل نمایشگاه های جزیره کیش گشایش یافت.
بیش از 100 شرکت داخلی به مدت 3 روز در فضای 7 هزار و 500 متر مربع در این نمایشگاه شرکت کرده اند.
60 شرکت خارجی نیز از کشورهایی هم چون هلند، آلمان، نروژ، ایتالیا، ترکیه، چین، اسپانیا، فنلاند، آلمان، فرانسه، امارات، هند مالزی، یونان، دانمارک و کره جنوبی در این نمایشگاه فناوری های نوین دریایی و دریانوردی کشور خود و مرتبط با موضوع نمایشگاه را ارائه کرده اند.
6993 / 7408
خبرنگار: اکبر بهاروند ** انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه از سوی ۲۰ شرکت تعداد ۲۵۰ موقعیت شغلی معرفی شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، علیرضا رهایی رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به برگزاری نمایشگاه کار در این دانشگاه گفت: در این نمایشگاه 20 شرکت حاضر هستند و از سوی آن‌ها 250 موقعیت شغلی ارائه شده است.

حمایت 3.5 میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی

وی یکی از مهمترین مسائل جوانان به ویژه دانش آموختگان دانشگاه‌ها را موضوع اشتغال دانست و افزود: از این رو از 6 ماه قبل مقدمات برگزاری نمایشگاه کار با رویکرد اشتغال فراهم شد و هدف از این اقدام آن است که مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که با مباحث فنی و مهندسی در ارتباط هستند دعوت شوند و با معرفی توانمندی خود، ظرفیت‌های اشتغال زایی خود را برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان چه در حین تحصیل و چه پس از فراغت از تحصیل ارائه دهند.

رهایی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را در حوزه‌هایی چون نفت، گاز، صنایع هوایی و غذایی دانست و گفت: این شرکت‌ها 250 زمینه شغلی را در این نمایشگاه مطرح کردند و علاقه‌مندان با حضور در این نمایشگاه می‌توانند نسبت به ثبت نام برای اشتغال در این شرکت‌ها اقدام کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص ارتباط این نمایشگاه با پلتفرم اشتغال و ارتباط با صنعت این دانشگاه با تاکید بر اینکه نمایشگاه کار مکمل پلتفرم ارتباط با صنعت است یادآور شد: هدف از این نمایشگاه ایجاد ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ترابری ۱۷۵ هزار مسافر دریایی از بنادر غرب هرمزگان
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد